Gå til innhold

3395,- for radeon x800pro


Anbefalte innlegg

Ser man på prisene mot f.eks 9800PRO som kanskje ligger rundt 18-1900 nå så er ikke 3395 en dårlig pris for et mye bedre kort.. Vil nå jeg si! FX5900/5950 kostet leeenge 4000,- før de nye korte kom :p

dobbel pris for et kort med "dobbel" ytelse er vel ikke så gærnt nei.. :yes:

trodde ikke det skulle synke så drastisk i pris så fort.. før det er kommet på markedet her tilogmed... jaja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser man på prisene mot f.eks 9800PRO som kanskje ligger rundt 18-1900 nå så er ikke 3395 en dårlig pris for et mye bedre kort.. Vil nå jeg si! FX5900/5950 kostet leeenge 4000,- før de nye korte kom :p

dobbel pris for et kort med "dobbel" ytelse er vel ikke så gærnt nei.. :yes:

trodde ikke det skulle synke så drastisk i pris så fort.. før det er kommet på markedet her tilogmed... jaja.

X800Pro er ikke dobbelt så "bra" som R9800Pro, men endel bedere.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
hei!..

 

 

Jeg lurte bare på om jeg som har forhåndsbestilt Sapphire Radeon x800pro også får prisavslag?..Noen som vet?..

 

Takk for svar!..

 

 

Mvh.

Selvaag

Du må sannsynligvis betale den prisen som var listet da du bestilte kortet.

Endret av MrCrool
Lenke til kommentar
hei!..

 

 

Jeg lurte bare på om jeg som har forhåndsbestilt Sapphire Radeon x800pro også får prisavslag?..Noen som vet?..

 

Takk for svar!..

 

 

Mvh.

Selvaag

Send en mail til leverandøren der du krever å få det til dagens pris.

Eventuelt kanseler ordren og legg inn en ny.

Lenke til kommentar
Ser man på prisene mot f.eks 9800PRO som kanskje ligger rundt 18-1900 nå så er ikke 3395 en dårlig pris for et mye bedre kort.. Vil nå jeg si! FX5900/5950 kostet leeenge 4000,- før de nye korte kom :p

dobbel pris for et kort med "dobbel" ytelse er vel ikke så gærnt nei.. :yes:

trodde ikke det skulle synke så drastisk i pris så fort.. før det er kommet på markedet her tilogmed... jaja.

X800Pro er ikke dobbelt så "bra" som R9800Pro, men endel bedere.

X800pro er heller ikke dobbelt så dyrt :p 1500,- dyrere

Lenke til kommentar
hei!..

 

 

Jeg lurte bare på om jeg som har forhåndsbestilt Sapphire Radeon x800pro også får prisavslag?..Noen som vet?..

 

Takk for svar!..

 

 

Mvh.

Selvaag

Send en mail til leverandøren der du krever å få det til dagens pris.

Eventuelt kanseler ordren og legg inn en ny.

hmm, det går ikke!...hat!....jeg bestilte det kortet, ilag med noen andre deler.De delen er nå sendt, og jeg kan derfor ikke avbestille!:(...

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?..

 

Mvh. Selvaag

Lenke til kommentar
hmm, det går ikke!...hat!....jeg bestilte det kortet, ilag med noen andre deler.De delen er nå sendt, og jeg kan derfor ikke avbestille!:(...

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?..

 

Mvh. Selvaag

Jeg har jo alt gitt deg resepten; ring eller send en mail sporenstreks der du krever å få det til dagens pris!

Lenke til kommentar
Ser man på prisene mot f.eks 9800PRO som kanskje ligger rundt 18-1900 nå så er ikke 3395 en dårlig pris for et mye bedre kort.. Vil nå jeg si! FX5900/5950 kostet leeenge 4000,- før de nye korte kom :p

dobbel pris for et kort med "dobbel" ytelse er vel ikke så gærnt nei.. :yes:

trodde ikke det skulle synke så drastisk i pris så fort.. før det er kommet på markedet her tilogmed... jaja.

X800Pro er ikke dobbelt så "bra" som R9800Pro, men endel bedere.

nettopp derfor DOBBEL var skrevet i hermetegn.. ;)

 

"X800pro er heller ikke dobbelt så dyrt 1500,- dyrere"

 

flisespikker :p men i forhold til ytelse som ikke er fullt dobblet, så er det dobbel pris.. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...