Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjetil Lura skrev (29 minutter siden):

Strøm måleren viser 5xx w på varme pumpen min nå. 27c(stuen) her nå og inne delen støyer som fann, temp satt til 23.5c.

Men føles ikke som 27c.

Er test for å forbedre meg når varmen kommer. (antall maskiner som må av) 500w til nå.

 

Jeg må bare innse at jeg kan ikke ha maskin stående å folde i andre etasjen på sommeren. Fikk en forsmak i dag.. Undrer meg på om jeg skal flytte en maskin ut i garasjen, vært inne på tanken men det er nå ikke så utrolig praktisk da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjetil Lura skrev (35 minutter siden):

Jeg har ti gpu i første etasje, varmen stiger.

8x 2060s og 2x 2080Ti

Ja, varmen stiger den, men det blir uansett generelt varmt der oppe uansett, folding eller ei :( Dette var jo noe jeg var klar over, men at en begynner å nærme seg der allerede.. Neida, så langt går det greit å bare lukke opp noen vinduer. Det er bare spørsmål om tid når det ikke holder lenger.  Ungene sliter jo med å få sove fordi det er for varmt, uten folding. Og må da fyre igang AC for at det skal bli levlig.

Da nytter det ikke å plassere ett par folde maskiner der, noe som sagt jeg har vært litt klar over. Men det er praktisk å ha maskinene der igjen, hvis en ser vekk fra foldingen. Stuen der oppe er jo egentlig barnas stue, samt litt kontor. Kan liksom ikke sende ungene ut i garasjen for å holde på med pc’en heller :nei:

Det ordner seg, det vet jeg. Bare ikke sikker på hvordan enda. Kan fort bli 750D kabinettet i garasjen med 2-3 skjermkort. Dette var også litt av grunnen for at jeg ordnet ett 2080ti kort for det er bænkers på sommeren. Det blir stående i hovedmaskinen på vaskerommet i 1.etasje, hvor det er kjølig nok.

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

Kommer nok også til å slite i sommer-perioden, har en avtrekkluke til kottet hvor jeg kan se om jeg får montert en vifte for tilføring av friskluft men det er omtrent de alternativene jeg har, er badstu der inne i fra før av. Sette i garasje/carport er uaktuelt da vi har..vel..ikke helt lovlydige naboer og jeg tar ikke sjansen.

1227798469_Screenshotfrom2020-04-2109-50-06.thumb.png.9e3849a7a7af7f66221cc983517612a6.png

Endelig nok stabil tilgang på WU så jeg får full uttelling for hardware og beregnet PPD.

Lenke til kommentar
Kjetil Lura skrev (10 minutter siden):

Meget bra ppd og temp, hold gpu under 75c er bra uansett hvilken gpu du har på folding.

Selv ligger jeg på 3,6 på 14563 og temp er 75c. Men høy vifte profil. Rom temp 29c.

Nå er det ikke slik at den ligger jevnt på 3.7, det er noe av det høyeste jeg har sett hittil, men hopper opp og ned mellom 3.2 - 3.7. Vifteprofilen makser 100% ved 80c, så viftene ligger på 90%. Noe som er helt ok. Skal si det kom litt mer varme her ja.

Lenke til kommentar
47 minutes ago, War said:

Hvor får du de ikke? Som creditt i loggen eller på dine stats? 

På stats siden og total poeng hos FAH. Står i logg at de er lastet opp, acknowledged og poeng, men blir ikke registrert av en eller annen grunn.

 

Edit: Dobbeltsjekket og så at jeg hadde lagt inn en gammel passkey på denne maskinen, regner med at det løser problemet med oppdatert passkey. Rart at jeg fortsatt har fått poeng for cpu wu's

Endret av haqbar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...