Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det regnet jeg med. Jeg tenkte for verifisering. :)

Jeg bare stusset veldig da jeg skulle folde igjen etter en sommer pause og så de lave ppd talla i fahcontrol :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare stusset veldig da jeg skulle folde igjen etter en sommer pause og så de lave ppd talla i fahcontrol :p

Jeg har kjørt Threadripper 2950x nærmest nonstop siden jeg fikk den satt opp med Linux i fjor.

Vet de gir lav PPD, men det er fremdeles mange prosjekter som er "CPU-only".

Ser jeg får brukt "protein viewer" på CPU så litt greit å se på fra tid til annen.

2950x på 3700mhz gir stort sett mellomg 250-350K PPD (30 tråder) da 2 tråder blir brukt til to GPUer

• Liker 1
Skrevet

Jo, core 21 skal jo ut for godt, tipper de sitter å retter feila på den nå før neste bølge.

Fikk ingen feil med c22, eneste gang alle pcene har oppført seg bra, enda det er en tyngre core å tygge for hardwaren ?

Skrevet

Core 22 gir pen PPD, men den krever også mye av GPU, så viftene spinner en del opp. Merker forskjell på om kortet folder Core 21 eller 22 bare av støy nivået :p

Skrevet (endret)

Fikk min daikin varme pumpe i dag(Dere som er interessert i spekk på den FTXTM30M)

Så brann kontroll i morgen(Håper de ikke syter på mange data i en liten leilighet)

Så få hjelp med å legge opp nettverk kabler, hvor lang tid det tar aner jeg ikke.

Var så fornøyd i dag att jeg ga vekk ett 1080 til montøren av pumpen, han hadde bare ett 960 kort :)

Endret av Kjetil Lura
Skrevet

Fikk min daikin varme pumpe i dag(Dere som er interessert i spekk på den FTXTM30M)

Så brann kontroll i morgen(Håper de ikke syter på mange date i en liten leilighet)

Så få hjelp med å legge opp nettverk kabler, hvor lang tid det tar aner jeg ikke.

Var så fornøyd i dag att jeg ga vekk ett 1080 til montøren av pumpen, han hadde bare ett 960 kort :)

Ikke noe stygt ment, men jeg sliter med å skjønne hva du skriver.  Må lese det flere ganger. Regner med jeg ikke er den eneste som må dette?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...