Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må du ha bra kab vifter, eller gjøre som meg, kjøre uten døra på.

Men ikke så varmt lenger da jeg kjører disse kortene: https://www.komplett.no/product/892369/datautstyr/skjermkort/pci-express/msi-geforce-gtx-1080-aero-oc

Litt mere støy ja, derfor vil jeg ha 2 av disse: https://www.komplett.no/product/893052/datautstyr/skjermkort/pci-express/msi-geforce-gtx-1080-sea-hawk-x

Lenke til kommentar

Vi produserer dobbelt så mange wu i mnd så der må jeg si jeg sliter med å se logikken din.

 

Men når alt kommer til alt er det ikke nøye så lenge du folder:) å kan komme innom her med noe av den kunskapen du sitter inne med ;-)

Lenke til kommentar

Jepp. og vi sliter ikke med den varmen som de har.  Men som jeg sa 24; 12,204,062 wu, 37651: 4,218,857 wu

 

Forr meg ser dete ut som de ikke har HW som gir god nok k-faktor til å nå samme nivåer som oss i PPD/WU mer enn at de f.eks. satser på WU. Forbauser meg ikke om du er den eneste der som velger å gå ned i PPD for å gå opp i WU. Om jeg kjøper inn 10 GTX970 og folder på disse er jeg ikke noe annerledes enn en team 24-fyr som kjører SMP på en gammel prosessor han har liggende. I begge tilfeller er det PPD'en som settes øverst, da NaCl velges bort. Hvor mange i det laget er det som eksplisitt satser på NaCl?

Lenke til kommentar

Den nissen som hadde mhz-trøbbel med folding, jeg finner samme nå på 1070 i win 7.. 

Ett kort folder på 2000, ( begge gjorde det før) 

Det andre kortet er klokket like mye, men folder på 1500 og temp er lav, dog 1.1mill ppd samlet. 

 

flytta litt på klokk, samme 

her kort 2 i samme pc linked 

post-64596-0-24559500-1469021999_thumb.jpg

post-64596-0-14815200-1469022088_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

 

Kanskje et dumt spm... Men plassere to ulike kort (typ middels lav og middels høy TDP) for folding i en maskin. Bør den med lav TDP nederst eller øverst?

Kommer ikke det litt an på hvordan luftflyt du har i kabinettet?

 

Kan variere litt... Inn forran, ut bak og opp.... Kan også ta inn med en 200mm vifte på siden og 120/140mm i bunn. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...