Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er du heldig, jeg får bare core 15 jobber, liker å forske men fy fann jeg er lei av att de lyger hos pg.

Enten er core 15 død eller ikke, skal ikke mye til før jeg stopper gpu forskningen min.

Gtx kortene mine produserer mindre nå enn ved core 17, ikke bare i poeng men mindre wu per døgn.

men laget vil at jeg skal produserer mest mulig med poenger, ikke antall wuer?

 

Edit: mine gtx 780Ti 980 på core produserer 64000 på p7627, kjøpte ikke dem for core 15.

De bruker mye strøm, så som jeg sa ikke mye som skal til før jeg skruer dem av.

alias fikk meg til å starte dem opp igjen.

Endret av Kjetil Lura
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Også på bigadv-siden skjer det noe nå, tre av mine servere får nå bare ned core A3 prosjekter ( P88xx) som bare gir 30% PPD i forhold til BA, så forvent vesentlig mindre PPD herfra. Slik er foldinglivet, vi må bare ta i mot det som kommer! :green:

Jepp vi må det, men når de skrev 7 november at core 15 og 16 er snart død og så starter de opp med nye beta på core 15.

Hadde jeg vist det hadde jeg ventet med å kjøpe780ti.

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte tidligere så er SR2-serveren nå pensjonert fra Linux, men / og har fått installert Windows Server 2012 R2 Datasenter Evaluerings versjonen. Ikke for at jeg blir å bruke den ut over evalueringsperioden på 180 dager, men for å teste hvordan folding@home yter i nyeste server-versjonen av Windows. Jeg har tidligere (mange år siden) brukt Windows NT Server og 2003 versjonen i jobbsammenheng som jeg husker var treg og tung i bruk, og ikke minst å installere. Denne versjonen var installert og konfigurert på omkring 20 minutter så dette lover bra. All maskinvare ble gjenkjent med unntak av skjermkortet, hvor jeg la inn standard Nvidia driver for Desktop versjonen som ble godtatt uten videre. Server 2012 virker veldig rask og jeg er litt spent på ytelsen i folding, og kommer tilbake med en oppdatering i løpet av jula hvis det lar seg gjøre å folde i den.

post-53451-0-81247600-1387661420_thumb.jpg

Edit:Bildet oppdatert med folding@home startet.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...