Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens eg leter etter om dette var riktig, kan du prøve å legge inn max-packet-size v=big?

 

Edit: Det ser ut som det er riktig at du også trenger max-packet-size big for å få ned bigadv med siste versjon av V7, standard i versjon 7.3.6 er nemlig <max-packet-size v='normal'/>. https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=18&t=24797#p247855

Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar

Den yter omtrent som min Opteron 4P 6276 3.0GHz, eller litt bedre.

 

Klipp

Name: G34 6276es 3.0GHz 695W

Number of Frames Observed: 300

Min. Time / Frame : 00:08:46 - 669 206,5 PPD
Avg. Time / Frame : 00:09:00 - 643 351,5 PPD

Jeg kan tenke meg at den burde ligget omkring 847K PPD med en TPF på omkring 8:30 hvis jeg sammenligner med en 4P E5-4650 3.1GHz

 

Klipp
Name: Xeon E5 4650es 3.1GHz 665W
Number of Frames Observed: 300

Min. Time / Frame : 00:06:46 - 986847,1 PPD
Avg. Time / Frame : 00:07:00 - 937917,9 PPD

 

Jeg lurer derfor på om turbo slår inn slik at den sykler med 2.8GHz som den skal.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Ser ut som om det går litt opp og ned, men jeg skal finne et program i morgen for å skjekke hvilken hastighet prosessorene kjører på.

 

Er det foresten noen som vet om det er lett og overkokke disse supermicro kortene, har lest litt, men det virker som om de fleste kjører med stock cloack. Og hvis så en god guide til det.

 

post-274707-0-72183500-1384553724_thumb.png

Lenke til kommentar

Ser ut som om det går litt opp og ned, men jeg skal finne et program i morgen for å skjekke hvilken hastighet prosessorene kjører på.

 

Er det foresten noen som vet om det er lett og overkokke disse supermicro kortene, har lest litt, men det virker som om de fleste kjører med stock cloack. Og hvis så en god guide til det.

 

Tror nok bestemt at turbo er inne nå ja, over en million PPD er ikke jeg i nærheten av med 4650 riggene mine når det gjelder P8103, og fortsetter riggen din slik skal du være svært fornøyd. Det er jo mulig det er V7 som gjør utslaget, så kanskje jeg skulle forsøke å oppgradere en av riggene mine også.

 

Disse chippene lar seg ikke overklokke såvidt jeg vet.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Leser gjennom artikkelen vi publiserte i april i år, og fant følgende fine sitat:

 

 

Jaja, drøyt et halvt år senere og vi ligger på 8. plass og vokser stadig :p

Jepp, men er noen få her inne som gir vanvittig mye PPD da... de på topp 5 gir over halvparten av points pr day av hele Hardware.no!

Lenke til kommentar

Jeg sitter på det vanlige supermicro kortet, 4xE5-4640 og 64Gb 1600mhz ram. Videre kjører jeg oprati\vsystem fra en ssd. Er det mye å hente på ramdiskkjøring?

Mener det var sekunder å spare, men det ble visst mye til sammen i året.

 

Var det slik at noen hadde 1600mhz-minne til overs reg ecc / intel E5kortene?.

Ikke fått mine fra dustin enda, flere mnd siden jeg fikk mail om at de var i bestilling.

 

Hvordan ble PPD i v7? Ser du fikk lavere credit inn en v7 viste på 7%

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...