Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 hours ago, Kjetil Lura said:

Har ikke fått den? Har du sent den?

Så du har ikke sent. Men siden jeg klager. Send alt du har som passer på de gamle kortene min( Det gjelder alle som har cpu som erstatter 3770K.

Som sakt tror jeg har en enda død 3770k. Har faktisk 3 om jeg husker rett😀

Hei!

Skrev en PM til deg om at du må gi beskjed om den ikke dukka opp. Sendte den av gårde ganske raskt etter jeg tilbydde. Har som også nevnt på PM at jeg har en I3 2xxx og en I3 3xxx som jeg kan sende eks imorgen. Bare si ifra! Har jo infoen jeg trenger på PM mtp sending:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 8/24/2025 at 8:19 PM, Christian Thork said:

Hei!

Skrev en PM til deg om at du må gi beskjed om den ikke dukka opp. Sendte den av gårde ganske raskt etter jeg tilbydde. Har som også nevnt på PM at jeg har en I3 2xxx og en I3 3xxx som jeg kan sende eks imorgen. Bare si ifra! Har jo infoen jeg trenger på PM mtp sending:)

?

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Noen som har litt peiling på hvorfor RX 9070 XT sliter med å folde? Her feiler så og si 9 / 10 oppgaver mens Cpu feiler 0%.

Selve skjermkortet dukker opp som Gfx1201 og f@h får innimellom feilkode 0xc0000142. 

Edit : 
Testet ut et par ting og håper det hjelper : 
admin cmd :sfc / scannow 
dism /online /cleanup-image /restorehealth

Krysser fingrene litt her.

Endret av Malvado
Skrevet

Oppdatering : Har prøvd litt forskjellig nå, ser ut som folding rett og slett feiler med skjermkortet. Må vel vente på noe oppdaterte drivere eller folding software oppdatering.

Skrevet

Vanskelig å si hvorfor hele greia faller ut, men ser ut som det skjer med jevne mellomrom.
Fikk 5 feil på rad med ca 5m mellomrom på hver, en av disse enhetene på skjermkortet greide 6.6%
Godt mulig folding softwaren ikke folder bra på Amd RX 9070 XT serien eller driver feil. Får vente og se, kommer til å stoppe folding på den i en periode og prøve senere ved neste driver oppdatering og software oppdatering.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har gjort en del endringer og ser ut som ting fungerer bedre nå¨.

*Sørget for grundig oppdatering av drivere hos Amd gpuen.
*Fjernet programvare fra Asus Armoury Crate.
*La inn ny viftestyring.
*Oppdaterte firmware på den ene SSD'en som innimellom bare forsvant.

Mange ganger så sleit jeg rett og slett med at den ene SSD'en sluttet å la meg gå inn og lese filer og når jeg så sjekket loggen litt mer grundigere til Folding så var det nettopp der jeg hadde innstallert den, testet også med Samsung Magician og fikk oppgradert Firmware der.

Oppi det hele så greide jeg å lage meg passord på Folding og ble litt sjokkert når det nå vises at man starter på 0 poeng når man gjør det, men pytt pytt så lenge jeg folder og det fungerer bra så kan jeg leve med det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...