HolgerL Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 (endret) En melding til meg dukker opp på MSN Messenger: Kan du se om jeg kan voltmodde dette kortet? Amptron PII-3100B Jeg svarer sarkastisk tilbake: Eh...jeg har ikke en stor bok hvor det står om alle gamle hovedkort... Fyren svarer: Må man ha det? UPDATE: Jeg fortsetter å tulle med han, og sier: Du finner den på www.den-store-boka-om-gamle-hk.net Og han sier: Den linken virka ikke? Jeg fortsetter å lure han: Har du bok-plugin til IE? Han: ie? Jeg: Internet Explorer Jeg igjen: Finner du den store boka om gamle hovedkort? Alle overklokkere har den. Han: Kan du gi linken på ny da? Jeg: www.den-store-boka-om-gamle-hk.net Han: Finner ikke siden Jeg lurer han mer: Du må ha maskinen din registert på navnet til en myndig person for å få opp siden. Han: Hm.... Kossen gjørr eg det då? Jeg bestemmer meg for å avslutte spøken: Drit i det du, jeg bare tuller med deg. Han: kk Men neida, han skjønte ikke at ALT var en spøk: Men kan du ikke lage fek.s en slik link www.den-store-boka-om-gamle-hk.net/Ditt hovedkort Jeg: (humrer for meg selv) Det kan funke, men da må du ha en crack til IE. Du finner den sikkert på www.crack-til-IE_for-å-få-den-store-boka-til-å-funke.biz Han: HEHEHE DU KØDDER! No shit, Sherlock! Endret 6. juni 2004 av HolgerLudvigsen
Nikkor Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 LOL! Det var visst "Pcgutten" http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=252870
Earendil Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Det var visst "Pcgutten" Persontrakassering er ulovlig.
Wizendraw Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Vakke tifeldigvis en 11-åring som spurte?? Hehe... *se seg forvirret rundt* /me lurer på hvilken 11-åring han tenker på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå