Gå til innhold

Hvor mange skal\har best. K700 her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
helt enig, gå for s65 istedet.

Så vidt jeg vet er S65 billigere OG bedre :D

billigere ja, men ikke bedre.

 

k700 har en mye bedre skjermoppløsning, som er 176x220. mens S65 sin skjermoppløsning bare er på 132x176.

 

hva skal man med minnekort på S65 når den ikke har mp3? eneste som kommer til å ta plass er bildene.

 

k700 har som sagt mp3 og radio. mens S65 har et bedre kamera.

 

Genrelt sett så er k700 et bedre valg, ja hva så om den ikke har minnekort? minnekort koster bare mer penger.

Lenke til kommentar

S65 tror jeg kan bli kongen på haugen i mid-end klassen. Ser veldig fram til denne da 1.3 megapixelkamera frister veldig. Designet er jo bare rålekkert, og attpåtil billigere enn K700.

Bestillte meg SX1 som "ventetelefon" med tanke på at SX1 ifg. rykter ikke kommer før i August. Håper dette ikke stemmer, men mener at det var et innlegg på Howardforums som ga disse opplysningene.

 

Noen som vet om det er noen som har prøvd et eller annet prøveeksemplar av S65. Hadde vært fint med et preview som viser kvaliteten på kameraet.

Tror dere prisen på S65 rundt 3500 stemmer? Synes det virka "billig"

Endret av rikkmund
Lenke til kommentar
...

Hva er poenget med mange piklser når skjermen er liten?

 

S65 har større skjerm, men likevel så små piksler at det er like detaljert som dagens bra skjermer (6600, T630, E700 osv...). Dette er ekstra godt å ha når man tar bilder med markedets beste mobilkamera.

 

Du sier "hva skal man med minnekort når man ikke har mp3?". Jeg er enig i at det ikke er så nødvendig, men likevel kjekt hvis man har mye bilder på mobilen, i ulike oppløsninger. Men man kan jo også stille spørsmål til k700, hva er poenget med mp3 når man ikke har minnekort?

 

S65 er billigere og (på de områdene som betyr noe for meg) bedre.

Lenke til kommentar

For å sette det på spissen (på en dårlig måte)..

Minnekort/minnekort leser er en ekstra del som koster mer, tar mer batteri. Og en del ekstra som kan bli ødelagt. Dessuten er den knekkende unødvendig for 90% av brukerene på en telefon som K700. Bildene blir ikke så store at de gjør noe, Mp3 spilleren er ikke i så god kvalitet at det er gøy å bruke den, og skjermen er for liten til heftige videoer. Det er hvertfall min konklusjon. Den har da tross alt 40/32 MB ledig minne. Holder lenge.

Lenke til kommentar
For å sette det på spissen (på en dårlig måte)..

Minnekort/minnekort leser er en ekstra del som koster mer, tar mer batteri. Og en del ekstra som kan bli ødelagt. Dessuten er den knekkende unødvendig for 90% av brukerene på en telefon som K700. Bildene blir ikke så store at de gjør noe, Mp3 spilleren er ikke i så god kvalitet at det er gøy å bruke den, og skjermen er for liten til heftige videoer. Det er hvertfall min konklusjon. Den har da tross alt 40/32 MB ledig minne. Holder lenge.

har du prøvd mp3-spilleren på K700 med offisielt headset evt. overgang til 3.5 mm minijack?

 

Kan hende at det er jeg som er kravstor, men jeg føler at SE svikter litt denne sommeren. En telefon som K700 men med minnekort og bedre kamera hadde absolutt falt i smak hos meg.

Lenke til kommentar

jeg kan godt fortelle hva man skal med K700 når man kan kjøpe 7610, det er ikke sikkert alle vil ha 7610 og liker K700 bedre (meg feks) og så er vel K700 litt billigere.. jeg bryr meg ikke stort om den ikke har minnekort, den har som default plass til rundt 450 bilder, og selv om man har en del toner bilder og andre ting har man nok fremdeles plass nok til bilder.. holder for meg.. mp3 spiller har jeg i tillegg.. liker rett og slett K700 bedre..hver sin smak.synes dessuten at SE har genialt menysystem osv..

 

EDIT: mener bestemt at T610 lå på 3700 på billigste på prisguiden her, med en gang den kom, for jeg hadde tenkt å bestille en selv.. men skal ikke si for sikkert.

 

EDIT2: har 7610 stereo? mener å ha hørt noe om at den har mono.. isåfall er det jo litt latterlig hvis det skal være en ungdoms tlf med musikk muligheter og minnekort osv.. skyt meg hvis jeg tar feil..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

helt enig.

 

Sony ericsson har jo genialt menysystem og de er lette å finne frem i :yes:

MP3 spiller har jeg fra før av og 32/40 mb minne holder i massevis for meg.

 

så har den skikkelig heftig design og kongeskjerm

Endret av gatebiler.tk
Lenke til kommentar

Har ikke testet mp3 spilleren på k700 selv nei, men jeg har lest at den ikke holder mål mot f.eks Ipod, som ikke er super i forhold til Iriver.. :) Ingen mobiltelefoner har særlig bra mp3 avspillings funksjon. Ikke som jeg er fornøyd med hvertfall. Men om du klager sånn på at k700 ikke har minnekortplass, kan du jo bare vente på etterkommeren.. :p

Lenke til kommentar

Er ikke særlig interessert i mp3-spilling på mobilen, siden jeg allerede har en Zire 71 som har SD kort og mange timer med musikk i lomma. Kamerafunksjonen er tøff nok, og jeg liker å kunne ta opp video (det kan ikke Z71), men kameraet er heller ikke viktigst.

 

Det viktigste er for meg MIDP 2.0 Javaen (sp?), og blåtann, og designet. Videre er jeg dønn lei av Siemens (dårlig GUI, syns jeg, men det er personlig preferanse) og Nokia. SE har jeg aldri eid, men mange jeg stoler på sier det er veldig god kvalitet på HW/SW.

 

Valget mitt sto egentlig mellom denne, T630 eller E700. Prøvde E700'n til en kamerat, og må si at det brukergrensesnittet sugde lillemann til den store gullpengen. Igjen, personlige preferanser, men vi prøvde den ut flere som tar grensesnittrelaterte fag på universitetet i Bergen, og alle var sjokkert over hvor dårlig det var. En annen som eide den hadde faktisk gått med den i over en uke uten å finne de fleste menyene (her snakker vi intelligente mennesker med vid erfaring med bruk av elektronikk). Og, T630 er ikke noe gøy lenger nå som alle har den ;)

Lenke til kommentar
...

Hva er poenget med mange piklser når skjermen er liten?

 

S65 har større skjerm, men likevel så små piksler at det er like detaljert som dagens bra skjermer (6600, T630, E700 osv...). Dette er ekstra godt å ha når man tar bilder med markedets beste mobilkamera.

 

Du sier "hva skal man med minnekort når man ikke har mp3?". Jeg er enig i at det ikke er så nødvendig, men likevel kjekt hvis man har mye bilder på mobilen, i ulike oppløsninger. Men man kan jo også stille spørsmål til k700, hva er poenget med mp3 når man ikke har minnekort?

 

S65 er billigere og (på de områdene som betyr noe for meg) bedre.

Skjermen til K700 og S65 er så vidt jeg veit akkurat like store (K700 sin skjerm er litt større en T630, det samme er siemens nye skjermer, så jeg trekker den konklusjonen)

 

Og da er K700 sin skjerm selvfølgelig bedre :yes:.

 

Men ja, totalt sett vil jeg si at S65 er et bedre kjøp, da K700 ikke har bruk for mp3-spilleren, annet enn ved mp3-ringetoner (gimmick). Da har S65 alt som K700 har, mangler bare litt på skjermen, men har bedre kamera og freshere design + mulighet for minnekort.

 

Og støtter den aac, så er jo det omtrent en fullverdig mp3-spiller :)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Skjermen til K700 og S65 er så vidt jeg veit akkurat like store (K700 sin skjerm er litt større en T630, det samme er siemens nye skjermer, så jeg trekker den konklusjonen)

 

Og da er K700 sin skjerm selvfølgelig bedre :yes:.

Tror du tar feil her.

 

I følge Molna, og han anser jeg som en relativt sikker kilde i og med at han har CX65 og M65 så vidt jeg vet, er skjermene på S65/CX65/M65 endel større enn K700 sin. Han har sagt de nesten er like høye som 6600 sin skjerm.

 

K700 på sin side har jeg lest har nøyaktig samme skjermstørrelse som T610 og T630. Nemlig 1.8 tommer.

Lenke til kommentar
Skjermen til K700 og S65 er så vidt jeg veit akkurat like store (K700 sin skjerm er litt større en T630, det samme er siemens nye skjermer, så jeg trekker den konklusjonen)

 

Og da er K700 sin skjerm selvfølgelig bedre  :yes:.

Tror du tar feil her.

 

I følge Molna, og han anser jeg som en relativt sikker kilde i og med at han har CX65 og M65 så vidt jeg vet, er skjermene på S65/CX65/M65 endel større enn K700 sin. Han har sagt de nesten er like høye som 6600 sin skjerm.

 

K700 på sin side har jeg lest har nøyaktig samme skjermstørrelse som T610 og T630. Nemlig 1.8 tommer.

Enig med deg her arehei, skjermen på de nye siemens mobilene du nevner er større en K700, om de hadde vært like hadde jo K700 vunnet ;) Jeg har i allefall hørt at disse skjermene er større!

Lenke til kommentar

Skjermen til S65 er på 132X176 pixler. Hvis skjermen er større enn T610/630/K700 sin så blir skjermen uskarp. K700 har 176x220 pixler dvs. mindre pixler som gir skarpere og bedre leselig skjerm. S65 er større og tyngre mangler radio og har kronglet meny-system og dårligere batteritid. Når det gjelder pris så må du jo også regne med extrakostnaden for et større minnekort enn de 32MB som følger med. For de som vil se film og høre mange album på telefonen og ta høykvalitetsbilder sin må jeg bare si en ting...... :p . Kjøp dere PMP-100 fra Iriver istedenfor og et ordentlig kamera. Skjermene blir for små på telefonenen allikevel til at du skal få noe ut av det.

 

En ting til.....jeg har bestilt K700! :green:

Endret av tommo21
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...