Gå til innhold

Hvor mange skal\har best. K700 her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurte på hvor mange her som har bestilt eller skal kjøpe K700 nå snart.. BEngalboy på howardforums er hvertfall kjempefornøyd med den, den har 40MB minne imot tidligere 32 og den kan ta interpolerte bilder i 1280x960.. tror nok jeg skal ha en om ikke så lenge..

Hva betyr interpolerte bilder? Greier den å ta bilder med 1280x960 i oppløsning?

Lenke til kommentar
Jeg skal også ha en :thumbup:

Men hva mener du med interpolerte bilder?

Google er min venn.

 

jeg søkte på "interpolert", og resultat nummer 1 var denne siden.

 

les deg klok:

 

Hvis bildet har for få punkter for den aktuelle forstørrelsen, kan nye punkter tilføres kunstig. Det kalles interpolering. Vær klar over at interpolering IKKE kan

tilføre mer informasjon enn det som finnes i utgangspunktet

 

Etter interpolering består bildet av flere punkter, men det er samtidig blitt mer uskarpt fordi de tillagte punktene er tilført gjennom en kunstig prosess.

 

...

 

mer til topic: skjønner ikke hva som er så bra med K700 :/ .. hadde den kostet 3 tusen, hadde det vært et ålreit kjøp.

Lenke til kommentar
Jeg skal også ha en  :thumbup:

Men hva mener du med interpolerte bilder?

Google er min venn.

 

jeg søkte på "interpolert", og resultat nummer 1 var denne siden.

 

les deg klok:

 

Hvis bildet har for få punkter for den aktuelle forstørrelsen, kan nye punkter tilføres kunstig. Det kalles interpolering. Vær klar over at interpolering IKKE kan

tilføre mer informasjon enn det som finnes i utgangspunktet

 

Etter interpolering består bildet av flere punkter, men det er samtidig blitt mer uskarpt fordi de tillagte punktene er tilført gjennom en kunstig prosess.

 

...

 

mer til topic: skjønner ikke hva som er så bra med K700 :/ .. hadde den kostet 3 tusen, hadde det vært et ålreit kjøp.

Litt dyr er den ja :dontgetit:

Lenke til kommentar

enig!! :) og til dere som syns den er litt dyr, er delvis enig men den har jo enda ikke kommet hit enda!! T610 lå da på ca det samme husker dere.. den synker jo litt bare iløpet av tre - fire uker tipper jeg.. også er den jo ganske spekket med tech.. btw, sjekk ut et bilde jeg har tatt:

 

http://blink.dagbladet.no/user/files/a/ax/axl85/IMGP0122.JPG

 

fint?

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
skjøner ikke hvorfor folk syns k700 er noe tess,har det meste ja men ikke plass til eksternt minnekort :roll:  32/40mb til mp3 og bilder holder ikke.

Men ser jo kul ut

Helt enig! :roll:

Helt enig jeg og :roll:

Slår meg sammen dere jeg. Hva skal man med k700 når man kan kjøpe 7610? :roll:

Lenke til kommentar
enig!! :) og til dere som syns den er litt dyr, er delvis enig men den har jo enda ikke kommet hit enda!! T610 lå da på ca det samme husker dere.. den synker jo litt bare iløpet av tre - fire uker tipper jeg.. også er den jo ganske spekket med tech.. btw, sjekk ut et bilde jeg har tatt:

 

http://blink.dagbladet.no/user/files/a/ax/axl85/IMGP0122.JPG

 

fint?

T610 kostet 3400 kr når den var helt ny. K700 koster ca. 400 kr mer. T610 var også bedre i forhold til konkurrentene enn K700 er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...