Gå til innhold

Psu starter...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

altså.. 20 kr for den dingsen + frakt...

pigede ta...

for å starte PSU trenger du bare en ledningsstump som du skreller lett i begge ender.

På rekka nærmest festeklipset på kontakten kan du telle til hull nr 4 fra hver side.

disse kortslutter du bare med ledningsstumpen og.. Voila.. den spinner.

 

(teller til 4 fra hver ende er enklere å forklare at ene er jord, den andre er trigger kontakten. NB- den ledningen av de 2 som du kommer til som er svart er da jord)

 

Trengte bare selv en liten titt i boka som fulgte med hovedkortet for å finne dette ut da.

 

alt. se på bildet til linken over her så ser du hvilke kontakter som trengs å kortsluttes.

 

men... selvfølgelig.. kan alltids betale 20 kr + frakt ass...

Lenke til kommentar

Jaja Kozesmurf, visst du bestiller fra microplex.no bare for å bestille den må du jo være stokk dum :p

 

Sikkert veldig kjekk og ha den, finner selv nesten aldri noen ledningsstumper når jeg trenger dem :p

9 kr. er jo heller ikke mye...

Endret av razer
Lenke til kommentar
altså.. 20 kr for den dingsen + frakt...

pigede ta...

for å starte PSU trenger du bare en ledningsstump som du skreller lett i begge ender.

På rekka nærmest festeklipset på kontakten kan du telle til hull nr 4 fra hver side.

disse kortslutter du bare med ledningsstumpen og..  Voila.. den spinner.

 

(teller til 4 fra hver ende er enklere å forklare at ene er jord, den andre er trigger kontakten.  NB- den ledningen av de 2 som du kommer til som er svart er da jord)

 

Trengte bare selv en liten titt i boka som fulgte med hovedkortet for å finne dette ut da.

 

alt. se på bildet til linken over her så ser du hvilke kontakter som trengs å kortsluttes.

 

men... selvfølgelig..   kan alltids betale 20 kr + frakt ass...

jeg vet... men neste gang jeg bestiller noe derifra, så følger den med :wee:

 

 

EDIT: poW er ikke det 70 kr i frakt? :hmm:

Endret av BUNDY
Lenke til kommentar
LOOOOOL

 

hvorfor ikke bare stappe en ledning mellom blå(eller var det grønn? den har iallefall jording på begge sider av seg) og 0v og teipe den fast med gaffateip? :lol:

 

sparer man jo penger på :D

fordi noen er redde for elektronikk og for å ødelegge noe. Den er kjekk å ha, bestiller den nesten gang jeg skal ha noe der.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...