Gå til innhold

Skyhawk kabinett.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke plass til flere vvifter der da men.. (vifteplassen i front er det ikke noe vitts med.. det kommer ikkno luft inn de veien)

 

det følger med 2 vifter, og de er helt greie lissom... bråker ikke mye, men blåser til gjengjeld ikke i storm styrke.. ;)

 

du sier at det var dårlige psu'r på de andre du har sett på.. Her følger det ikke med psu da... (bare så du vet det lissom) ;)

 

Edit: fulgte visst ikke med vifte i sidedøren nei.. (pleier å følge med på skyhawk seru..)

 

Ville nok ikke gått for skyhawk nei.. (har det selv, og angrer bittert)

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar

Jeg kan ha en vifte bak (følger med) og en i vinduet (følger ikke med) begge på 80mm. Holder dette? Virker litt lite, spesielt hvis jeg skal overklokke noe.. Har tenkt å kjøpe en 400W PSU. Hvordan er ellers kvaliteten på kabinettet da?

Lenke til kommentar

Viftaa er ikke bak, den er i den plastikk tingen du ser.. (over cpu lism)

 

Tja... litt bedre en qtec lisosm, men der stopper det.. platene er tynne (bråk)

 

microplex selger de lian li til under 900 spenn, ville da heller gått for det :)

 

Spytter du inn noen hundringser til, får du et kabinett med uttagbart hovedkort brett(pluss masse annet snaxy greier)

 

virker som om du vil ha ferdigmodda, men kjøp heller ferdig sidedør til lianli da.. (Akvarium!! :love: )

 

Me love Leif! :p

 

(IKke kjøp qtec 400watt da!)

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
Viftaa er ikke bak, den er i den plastikk tingen du ser.. (over cpu lism)

 

Tja... litt bedre en qtec lisosm, men der stopper det.. platene er tynne (bråk)

 

microplex selger de lian li til under 900 spenn, ville da heller gått for det :)

 

Spytter du inn noen hundringser til, får du et kabinett med uttagbart hovedkort brett(pluss masse annet snaxy greier)

 

virker som om du vil ha ferdigmodda, men kjøp heller ferdig sidedør til lianli da.. (Akvarium!! :love: )

 

Me love Leif! :p

 

(IKke kjøp qtec 400watt da!)

Hm, virker ikke som jeg burde kjøpe dette nei.. Er det noe galt med Qtec 400W strømforsyningen?

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke ha satsa på det kabinette! En venn av meg hadde et Skyhawk kabinett bare i en annen model og i det kabinette var det dårlig med luft som kom inn og ut av kabinette. Han måtte skifte dien CPU havna på 70 grader 1 gang om dagen!

Endret av darkX
Lenke til kommentar
Jeg ville ikke ha satsa på det kabinette! En venn av meg hadde et Skyhawk kabinett bare i en annen model og i det kabinette var det dårlig med luft som kom inn og ut av kabinette. Han måtte skifte dien CPU havna på 70 grader 1 gang om dagen!

Når du får 70 grader på CPU så har det ingenting med kabinettet å gjere

Lenke til kommentar

Kabisset der er velfig glorete dah... Aero kabinettene er ikke de mest solide de heller, men er vel litt bedre en skyhawk... (vet ikke faktisk)

 

Men hvorfor skal du ha et sykt glorete kabiss da? kjøp deg heller et Aopen(gidder ikke å finne link) og modd det selv!! koster mindre en Aero'n! :D

 

EDIT: innlegg #100! :D

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
Kabisset der er velfig glorete dah... Aero kabinettene er ikke de mest solide de heller, men er vel litt bedre en skyhawk... (vet ikke faktisk)

 

Men hvorfor skal du ha et sykt glorete kabiss da? kjøp deg heller et Aopen(gidder ikke å finne link) og modd det selv!! koster mindre en Aero'n! :D

 

EDIT: innlegg #100! :D

Hm, har litt veer for å skjære i kabinettet mitt.. :no: Har liksom aldri gjort det før, og det er dritkjedelig hvis jeg greier å ødelegge det.

Lenke til kommentar
Hm, har litt veer for å skjære i kabinettet mitt..  :no:  Har liksom aldri gjort det før, og det er dritkjedelig hvis jeg greier å ødelegge det.

Ødlegger ikke kabinettet så lenge du taper godt og bruker stikksag med fint blad som er laget for å skjære i metall. Jeg tapet ikke engang (det var skummelt), men kabinettet ser helt fint ut :)

 

Dritkjedlig vist du klarer å ødelegge det, men en helt herlig følelse vist du får det til og kan si at du har et kabinett som ingen har maken til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...