Gå til innhold

Joint Operations has GONE GOLD!

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her finner dere et helt ferskt Joint Ops-intervju med NovaLogic -> http://www.homelanfed.com/index.php?id=23718. Her er høydepunktene:

HomeLAN - What are Novalogic's plans to update the game once the title ships to stores? Will there be just patches or will there be new original content (maps, weapons, vehicles) released for free a la the Battlefield series?

Joel Taubel - We are going to be very aggressive in updating and keeping our content fresh. As to what we will be in the updates, we are keeping that under tight wraps. I can tell you that we will definitely be adding in a new map or two at a later date. Once the game is released, we will look at what the most popular requests are and take it from there.

HomeLAN - Will there be any updated multiplayer public demos or perhaps a single player demo of Joint Operations?

Joel Taubel - Yes, there will be a new multiplayer demo coming out that shows all the new features that we put in over the last three months. As Joint Ops is a MP game, a single player demo will not be released.

HomeLAN - Does Novalogic have any plans for retail expansion packs at this point?

Joel Taubel - Yes we do. Several good ideas are coming forth and we are beginning pre-production work on it in about a week.

HomeLAN - If Joint Operations is successful, are there any plans for a sequel and if so what features and content would you like to see put into a sequel?

Joel Taubel - There may well be a sequel if Joint Ops is successful. There are a lot of ideas that have been kicked around about what we could do. Since we nailed the large scale multiplayer environments with Typhoon Rising, we can do anything we want now. From jets to submarines we can do anything we want. We have the real estate and it’s just down to what makes a fun game and what is worth doing.

Skrevet

det er tydlegvis ikkje den store interessa for dette spelet.

men det kan bli spennande dette, likte ikkje demoen så godt, men får fullversjonen gode omtaler så kan det hende at den må prøvast.

Skrevet
det er tydlegvis ikkje den store interessa for dette spelet.

What!? La det være sagt at jeg er SKIKKELIG interessert i dette spillet!!! :p Hehe.. hva får deg til å trekke den konklusjonen?

Skrevet
What!? La det være sagt at jeg er SKIKKELIG interessert i dette spillet!!! :p Hehe.. hva får deg til å trekke den konklusjonen?

tja. at denne posten har hatt 140 visninger og bare 5 svar sier vel litt om at dei som har lest det ikkje er spesielt begeistra (vist dei da ikkje er for opptatt av å danse av glede ;) )

men det eg har lest av tidlegare innlegg har heller ikkje gitt det intrykker at der er så stor interesse, men eg håper at det vert eit bra spel. det er alltid plass til eit nytt bra spel på markede, dårlege spel har vi nok av.

Skrevet

Det er fordi EKTE fans ikke har tid til forum. De er opptatt med å spille... JOINT OPS!!! ... og har de noe på hjertet henger de naturligvis her. :) Hehe.. neida, du har kanskje et poeng der. Now, why is that!? :hmm: Joint Ops får jo knall oppmerksomhet i media, og det er en passe bunch med nordmenn som spiller betademoen...

Skrevet

Nytt Joint Ops-videoklipp her. Ellers anbefaller jeg alle som ikke har sett nova-inside.com sin Joint Ops-video og laste ned den her. Akkurat nå funker det forresten ikke å hente ned denne videoen... typisk! :( Prøv igjen senere hvertfall.. den er fet!

Skrevet

Prøvde demoen igår, og jeg må si at jeg virkelig HATET måten kjøretøyene oppførte seg på... Ta helikopterene som et eksempel, de føles utrolig lette og rare ut... Prøv demoen så skjønner du hva jeg mener.

Men keep in mind at demoen bare var en beta, så vi får håpe det blir bedre før fullversjonen kommer, for ellers var det et rimelig godt spill synes nå jeg. :)

Skrevet

Jeg også fikk ganske "turnoff" av demoen, hovedsaklig pga. alle buggene og "vonde" kontroller. Dersom de har klart å fikse på dette på en skikkelig måte da tror jeg det kan bli et ganske bra spill.

Skrevet

om demoen var turnoff må dem ihvertfall gi ut en bedre demo.

dere lar dere overbevise av omtaler, når dere først sitter med ett dårlig "realitetsintrykk"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...