Gå til innhold

Diskusjon.no Whatpulse Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig mye nede i det siste ja, var nede i går også. Når jeg startet med dette her så var den dønn stabil og oppe hele tiden.

Rart.

Skrevet

Noen her som nevnte at Pulse ikke la merke til museklikk , men det gjør den!!

Satt og surfa litt og bare klikka, allikevell fikk jeg inn klikk...

Vel, det er nå er det er morro å sitte foran et tekst-basert spill...der du bare sitter og trykker...

Skrevet

Brukte pulse i den VK1 tiden...

Bare synd for oss som nå har pc'er som ikke er koblet direkte til internett og med ganske store begrensninger som gjør utfoldelse utenfor word og outlook vanskelig :\

Skrevet

Derja, der er jeg også med... tror ikke dette blir no varig gøy, men hva gjør man ikke for fellesskapet? (oi, 110 nye strokes!) (oi, 126...) dette er gøøøyyyy....

Skrevet

Har gått opp 50 plasser. Er rimelig imponert over meg selv! Ellers må jeg ærlig innrymme at jeg stadig sjekker hvor mange keystrokes jeg har trykket :)

Vel, det gjør ikke at jeg skriver mer, men bare litt mer bevisst over hvor mange ord jeg skriver i løpet av timer, minutter eller dager.

Skrevet (endret)

Blir lite tastetrykk på meg om dagen - jobber 12 timers skift og sover 10 timer så er det bare 2 timer igjen til pc trykking.

Edit: leif

Endret av insider
Gjest Slettet-NN7wWQ
Skrevet

Føler press på å skrive mest mulig, etter å ha blitt med på laget =)

Skrevet

Da er jeg også en offisiel medlem av hardware teamet!

Dette skal bli digg, lurer på om jeg skal lage et program som automatisk trykker på taster om natten...

Tja... vet ikke om det er lovlig, da.

Skrevet
Da er jeg også en offisiel medlem av hardware teamet!

Dette skal bli digg, lurer på om jeg skal lage et program som automatisk trykker på taster om natten...

Tja... vet ikke om det er lovlig, da.

:nei:

Glem det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...