Gå til innhold

Hva blir mest spilt på lan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når CS 2 kommer ut kan jeg antagelig spille det uten å sitte å banne over hvor dårlig det er. Håper CS 2 kommer til å bli litt mer realistisk. Men det verste av alt er at det sikkert er mange som kommer til å fortsette med å spille det gamle CS.

ÅÅÅ som jeg gleder meg til å mobbe di som sitter å spiller CS "1" når CS 2 er kommet ut.

 

btw, spiller mest BFV på lan, og call of duty, men av og til må jeg bite tennene sammen og spille CS (når alle di andre gjør der).

og jeg skal sitte å mobbe deg når du spiller og det lagger hos deg, med lowest details...lol :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

På de lanene jeg er på spiller vi VELDIG mye Warcraft 3 Frozen Throne! beste spillet som er laga noen gang! Elsker baner som tower deffence, cube deffence(hjemmelaga, søk på nette så finner du det), Blizzard deffence osv. Når vi går lei av warcraft(noe som faktisk går ann:P) så spiller vi Call of Duty og Soldier of Fortune Gold edtion(KONGESPILL!!!) blir også litt icy tower da.. men da kjeder vi oss veldig!

Lenke til kommentar

RPG:Dungeon Siege, Never winters night

 

Strategy: Warcraft3 reign of chaos og the frozen throne, Age of Empires 2, Worms(det nye i 3d)

 

FPS: Half Life:Day Of Defeat, Sven Coop, Pirates Vikings and Knights, og eindel andre moddar(sikkert 10 stk, gidd kje ramsa opp ALT UTANOM COUNTER STRIKE!) Battlefield(eindel moddar og vietnam, Road To Rome og Secret weapons) Far Cry, Alien Versus Predator(bare nummer 1, 2en sug max:/) og eindel andre.

Blir vel eindel Half Life 2, ingen counter strike source her i gården nei;)

 

sport bilspel: Need For Speed Underground 2,

 

++++++++++++++++++++++could almost go on forever:P

 

Anbefaler alle og spela mange forskjellige spel! då blir du kje lei av laning, held du deg til counter strike og så videre blir du fort lei av laning! kryddra lanet med eit nytt spel! absolutt anbefalt! prøv alt! takk for meg. SPEL Day Of Defeat!

 

Am I Gaming?

Lenke til kommentar
herregud..

de som har en noen lungde peiling skjønner vel at det blir spilt mest CS...

har vert på et par LAN av ca femti stykker var det tre som spilte War Craft 3 og resten spilte CS :thumbup:

Herregud, har vært på LAN med 50 stykk hvor det ikke var en eneste en som spilte CS.

 

Riktig nok var det linux på alle arbeidsstasjonene, men....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...