eskarls Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 En av tidenes morsomste og beste first person shooter spill til 120kr levert på døra!!!! Kan ikke få skrytt nok av play.com!!!!
hinduuu Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 No one lives forever2 sug Dårligste spille jeg noen gang har prøvd -- så abselutt ikke vært 120kr .. mener jeg da
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 NOLF er absolutt ike et dårlig spill! Nå er det jo litt gammelt, men da det kom ut var jo grafikken omtrent det beste som var! Maskin kravet var også veldig lavt! 120 cash er ikke så dårlig, bestiller selv mange dvd`er og spill fra Play.com og Amazon.co.uk Men jeg skjønner egentlig ikke hva som er vitsen med å lage en topic for det! Tenk om jeg skulle lage en post hver gang jeg kjøpte en av de 138 dvdene mine?
Togo Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 [iC' date=31/05/2004 : 15:26] Men jeg skjønner egentlig ikke hva som er vitsen med å lage en topic for det! Tenk om jeg skulle lage en post hver gang jeg kjøpte en av de 138 dvdene mine? Hva hvis noen var på utkikk etter dette spillet eller bare ville ha et spill til billig penge, da? Uansett, dette spillet er verdt 120kr! Absolutt!
eskarls Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Skrevet 31. mai 2004 Jeg legger ut topic fordi jeg synes det var veldig billig.....og et bra spill. Og ville formidle dette til andre potensielle kjøpere. Har du problemer med det?
Zeph Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Likte aldri NOFL eg, virka som eit forsøk på eit seriøst spel som vart ein komedie i Austin Powers stil.
tor_erik Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 NOLF 2 til 120 kr. er et meget bra kjøp. Løp og kjøp alle dere som ikke har spillet! Bare humoren i spillet er verdt pengene.
TCi Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Likte aldri NOFL eg, virka som eit forsøk på eit seriøst spel som vart ein komedie i Austin Powers stil. Da har du missforstått en del. Spillet er en parodi på spionfilmer o.l på lik måte som Austin Powers filmene. NOLF 2 er utrolig bra og morro.
Togo Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Likte aldri NOFL eg, virka som eit forsøk på eit seriøst spel som vart ein komedie i Austin Powers stil. Da kan du umulig ha tenkt særlig mye når du spilte NOLF 1 og 2. Alt er en parodi på spionfilmer som James Bond osv med overdrevne våpen, superskurker i superklassen og dumme, men artige fiender. Dialogen er også kjempemorsom.
Gunfreak Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 ja det er drit kult, kjøpte NOLF2 på ram&rom til 149.- må si jeg digger de franske mimene
paranoide Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Dere kan ikke vente at alle cs gutta tar humoren i en såpass gjennomtenkt og satirisk spillserie som nolf 1 og 2 Syntes forøvrig 2`ern er verdt 400 spenn enda jeg. 120 er jo nermest gi-bort-pris!
Vice Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Helt supert spill ja. Verdt alle penga. Et av de aller aller beste det året det kom ut. Oppfølgeren "Contract Jack" var noe sørgelige grier dog.
Corduroy Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Helt supert spill ja. Verdt alle penga. Et av de aller aller beste det året det kom ut. Oppfølgeren "Contract Jack" var noe sørgelige grier dog. Ikke hørt om engeng jeg... Men da har jeg tydeligvis ikke gått glipp av no!!! Til de der ute om ikke har dette spillet: Løp og kjøp!!! Ufattelig bra Som tidligere nevnt er bare humoren vært 120 spenn!
Litraphy Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 (endret) NOLF er jo helt utrolig bra. En kjempe vitamin innsprøytning til spill verdenen. Dere som ikke likte det må ha en veldig sær smak på spill. For disse spillene fortjener ikke annet en ros, spesielt NOLF 1. Endret 31. mai 2004 av DavidH
Litraphy Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Helt supert spill ja. Verdt alle penga. Et av de aller aller beste det året det kom ut. Oppfølgeren "Contract Jack" var noe sørgelige grier dog. Contract Jack var ikke en oppfølger til NOLF!
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Helt supert spill ja. Verdt alle penga. Et av de aller aller beste det året det kom ut. Oppfølgeren "Contract Jack" var noe sørgelige grier dog. Contract Jack var ikke en oppfølger til NOLF! Contract J.A.C.K var jo en oppfølger! Det var bare en uoffisiell oppfølger, slik som Beyond Divinity var en uoffisiell oppfølger til spillet Divine Divinity...
paranoide Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Bullshit. Det var en utvidelsespakke som foretok seg noen events rett før handlingen i NOLF2. Du spillte leiemorderen Jack (Just Another Contract Killer) på diverse oppdrag rundt omkring. Bare skyting. Det manglet alt som gjorde NOLF2 til et bra spill. Styr unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå