scoot Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Ikke begynn og si at kortet suger, i know, men hvilken driver yter best til kortet, nå kjører jeg omega 4.5 ( nyeste ). Funker bedre en Ati Catalyst driverne, men finnes det andre og bedre valg ?
scoot Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Skrevet 29. mai 2004 Catalyst 4.5 yter litt bedre ikke når jeg kun får klokket kortet med Omega Post 1000
Falcon_ Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Catalyst 4.5 yter litt bedre ikke når jeg kun får klokket kortet med Omega Overtro
Playmofetish Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 ikke når jeg kun får klokket kortet med Omega Dette er vel fordi Omega inneholder Radclocker, noe du helt fint kan innstallere i tillegg til Catalyst. Omega er jo opprinnelig Catalyst, bare fikset på og lagt til ting.
scoot Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Skrevet 29. mai 2004 TRO meg, jeg har prøvd alt av overklokking, men ingen godtar 9600SE. Helt til Radclocker ( OMEGA VERSION ) kom inn, da funket det.. Ga meg litt fps
Lautsprecher Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 TRO meg, jeg har prøvd alt av overklokking, men ingen godtar 9600SE. Helt til Radclocker ( OMEGA VERSION ) kom inn, da funket det.. Ga meg litt fps Stemmer det, har PRO selv og det eneste som funker er Omega. Med CATALYST så stiller den tilbake til std. ikke sant?
scoot Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Skrevet 30. mai 2004 TRO meg, jeg har prøvd alt av overklokking, men ingen godtar 9600SE. Helt til Radclocker ( OMEGA VERSION ) kom inn, da funket det.. Ga meg litt fps Stemmer det, har PRO selv og det eneste som funker er Omega. Med CATALYST så stiller den tilbake til std. ikke sant? Jepp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå