ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 det stemmer, men alikavell Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 det stemmer, men alikavell Hadde værte kjekt med et nytt skjermkort ja som plaster på såret, selv om dette ikke er gainwards feil Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg hadde 49 stykker når jeg logget på msn for en time sia:P Hold på å få lattis når jeg så for meg en sys-admin som flyr rompa av seg et eller annet sted i sverige mens han vet at det renner ut millioner av mail i timen Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Sjekket mailen min nå også. Hele spam-kassa hadde fylt seg opp, så jeg ikke hadde mer plass igjen i hotmail-kontoen min! dvs. at jeg ikke har kunnet få noen mails på 2-3 timer Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 noen av dem som får disse mailene må jo mangle en krets i huet. Jo mer de sender "wtf, hva er dette, stop" osv. jo mer mailer blir jo generert. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 nei der kom det en til Lenke til kommentar
Royal Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 nei der kom det en til Nei du sier ikke det du..bombe Kommer som perler på en snor Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 har nå send mail til 'sjefen' i gainward, jeg bad om en forklaring, jeg kommer med den snart.. Han var nok ikke den eneste som fikk den maillen nei Okay da folkens - førsteman som ser en av mine to mails til mailinlista! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Enda en hel side med mail fra dem hos meg. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 fikk 50 stk :O FAEN I HELVETE TA SPAMMERE!! Lenke til kommentar
svennand Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 jeg er vel krysset en 50-70 mail fra dem... siden jeg bare bruker mimer web mail for øyeblikket må jeg slette alle manuelt... ikke no spam filter!!!!! arg! Lenke til kommentar
3dme Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) har ikke fått noe spam,og jeg vet at jeg er på listene dems! Fikk følgende mail fra gainward i en annen konto: ----------------------------------------------------------------------------------- The whole thing is a small programming mistake I take it. So when you answer their e-mail it automatically forwards the mail to everyone on the mailing list.. Somebody must be sleeping on the job ;-) ----- Original Message ----- From: <[email protected]> To: <[email protected]>; <[email protected]> Sent: Friday, May 28, 2004 5:07 PM Subject: RE: Frnvaro, autosvar:[Gainward Nordic Newsletter] Club-Gainward Vecka 22/2004 > Nu hnger jag inte med hr > > >From: [email protected] > >Reply-To: [email protected], [email protected] > >To: [email protected] > >Subject: Frnvaro, autosvar:[Gainward Nordic Newsletter] Club-Gainward > >Vecka 22/2004 > >Date: Fri, 28 May 2004 16:58:10 +0200 > > > >Jag har semester. Tillbaka p mndag 7 juni. /Ingrid > > > >I'll be back to read you message on Monday, June 6th. > >_______________________________________________ > >Gainward Nordic Mailinglist > >[email protected] -------------------------------------------------------- Noen chatter med mail systemet? Hva faen er dette for no a? Edit:Når jeg ikke hadde fått noe hadde jeg bare sjekket en konto,har nå sjekket dne andre og fant brevet over,unødvendig med sånne sarkastiske komentarer.. Endret 28. mai 2004 av 3dme Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 har ikke fått noe spam,og jeg vet at jeg er på listene dems! Send en mail og klag på att du ikke fikk men alle andre fikk. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Noen som begynner å hisse seg opp nå, fikk denne akkurat: Unnskyld meg men? WTF? politianmelde gainward for spam kanskje? dette har ingen tillatt --- [email protected] skrev: > What is this? > > ----- Original Message ----- > From: <[email protected]> > To: <[email protected]>; > <[email protected]> > Sent: Friday, May 28, 2004 5:03 PM > Subject: Re: [du.se #27447] [Gainward Nordic Eller denne: Im NOT a member of ANY FRIGGIN gainward club, and i will NEVER EVER AFTER THIS buy ANY gayward products... STOP THIS ANNOYING SPAM U IDIOTS ----- Original Message ----- From: <[email protected]> To: <[email protected]>; <[email protected]> Sent: Friday, May 28, 2004 6:11 PM Subject: Re: [du.se #27447] [Gainward Nordic Newsletter]Club-GainwardVecka22/2004 Endret 28. mai 2004 av Royal Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 noen som er smarte Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Bare èn ting å si: IKKE SVAR PÅ MAILENE !! Endret 28. mai 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Im NOT a member of ANY FRIGGIN gainward club, and i will NEVER EVER AFTER THIS buy ANY gayward products... STOP THIS ANNOYING SPAM U IDIOTS hehehehehehehehe.. Endret 28. mai 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Royal Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Er jo faktisk litt kjedelig for Gainward dette da, tydeligvis mange som ikke kommer til å handle produkter fra dem. Tragikomisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå