Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gainward Nordic Newsletter SPAM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette minner meg om når Komplett sin mailingliste tror jeg det var hadde samme feilen. Mye forbanna folk den gangen oxo veit jeg. :p

 

En kompensasjon fra Gainward hadde ikke vært å forakte. Lite trolig at alle på mailinglisten får gratis gfx kort men. :p Hva med valgfritt gfx kort til kostpris for alle? Da taper jo de ikke penger + at de får god reklame for å ha kompensert vår irritasjon osv.

 

Mvh

 

MajorP

Lenke til kommentar
Dette minner meg om når Komplett sin mailingliste tror jeg det var hadde samme feilen. Mye forbanna folk den gangen oxo veit jeg. :p

 

En kompensasjon fra Gainward hadde ikke vært å forakte. Lite trolig at alle på mailinglisten får gratis gfx kort men. :p Hva med valgfritt gfx kort til kostpris for alle? Da taper jo de ikke penger + at de får god reklame for å ha kompensert vår irritasjon osv.

 

Mvh

 

MajorP

Jeg støtter den!!

Lenke til kommentar

Gjesp... Våkne... Skru på datan... Sjekk mail...

Mottar melding 1 av 149...

 

1: [Gainward Nordic Newsletter] Club-Gainward Vecka 22/2004

2: Out of Office AutoReply: [Gainward Nordic Newsletter] Club...

3: [du.se #27447] [Gainward Nordic Newsletter] Club-Gain...

....

149: Re: [du.se #27447] [Gainward Nordic Newsletter] ...

 

Jeg synes det var litt morsomt jeg :D

 

Mange gullkorn i epostene.

Lenke til kommentar
Dette minner meg om når Komplett sin mailingliste tror jeg det var hadde samme feilen. Mye forbanna folk den gangen oxo veit jeg. :p

 

En kompensasjon fra Gainward hadde ikke vært å forakte. Lite trolig at alle på mailinglisten får gratis gfx kort men. :p Hva med valgfritt gfx kort til kostpris for alle? Da taper jo de ikke penger + at de får god reklame for å ha kompensert vår irritasjon osv.

 

Mvh

 

MajorP

Jeg støtter den!!

Spam meg!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...