Entity extraction Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) tenker noen i gainward er i trøbbel jeg. Nå begynner innholdet i mailene å ta av. V Endret 28. mai 2004 av vetle Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) tenker noen i gainward er i trøbbel jeg. V Hehe, spørs om den som er out of office - for good! har satt i gang noe før han sluttet... Bitter på ledelsen kanskje? EDIT: Og det forundrer meg stadig hvor mange som faktisk svarer på dette enda det er autogenererte mailer... Endret 28. mai 2004 av Spirograf Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) har nå send mail til 'sjefen' i gainward, jeg bad om en forklaring, jeg kommer med den snart.. edit: Hei Jeg mottar jevnlig mail fra dere av typen "automated response" (se under). Kan dette være feilsendt mail til kundene deres? Jeg har ikke hatt noe å gjøre med dere, så det er feil at jeg får dem. Min mailadresse er [email protected] Fint om dere kan få sjekket dette, så jeg slipper å motta så mange mail fra dere. Mvh Ole Nylund Hagen heheheh får alltid noe sånt på den dritt spammen Endret 28. mai 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) mulig det, men skjønner ikke åssen dette er mulig.. Dette er bare latterlig edit: kommer ca en mail i minuttet nå, siste mann var ikke særlig fornøyd heller: "Slutt å sende meg mail din svenske faen" Endret 28. mai 2004 av Omnikron Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 har nå send mail til 'sjefen' i gainward, jeg bad om en forklaring, jeg kommer med den snart.. edit: Hei Jeg mottar jevnlig mail fra dere av typen "automated response" (se under). Kan dette være feilsendt mail til kundene deres? Jeg har ikke hatt noe å gjøre med dere, så det er feil at jeg får dem. Min mailadresse er [email protected] Fint om dere kan få sjekket dette, så jeg slipper å motta så mange mail fra dere. Mvh Ole Nylund Hagen heheheh ...og jeg fikk din mail. hahahaha Begynner å bli underholdende dette ----- Original Message ----- From: <[email protected]> To: <[email protected]>; <[email protected]> Sent: Friday, May 28, 2004 5:14 PM Subject: Re: [du.se #27451] Out of Office AutoReply: [Gainward NordicNewsletter]Club-Gainwa rd Vecka 22/2004 > Hei > > Jeg mottar jevnlig mail fra dere av typen "automated response" (se under). > Kan dette være feilsendt mail til kundene deres? Jeg har ikke hatt noe å > gjøre med dere, så det er feil at jeg får dem. Min mailadresse er > [email protected] > > Fint om dere kan få sjekket dette, så jeg slipper å motta så mange mail fra > dere. > > Mvh > Ole Nylund Hagen > > > > > ----- Original Message ----- > From: <[email protected]> > To: <[email protected]> > Sent: Friday, May 28, 2004 4:59 PM > Subject: [du.se #27451] Out of Office AutoReply: [Gainward Nordic > Newsletter]Club-Gainwa rd Vecka 22/2004 > > > > ** DETTA ÄR ETT AUTOMATGENERERAT SVAR ** > > > > Ditt ärende har tagits emot och tilldelats löpnummer 27451. En > > tekniker kommer att behandla ärendet så fort som möjligt. > > > > Med vänliga hälsningar > > IT-avdelningen, Högskolan Dalarna > > http://www.du.se/dator/ - [email protected] > > > > -------------------------------------------------------------------------- > -- > > > > ** THIS IS AN AUTOMATED RESPONSE ** > > > > Your request has been received and assigned request-number 27451. > > A technician will process your request as soon as possible. > > > > Best regards, > > Systems Group, Dalarna University > > http://www.du.se/dator/ - [email protected] > > _______________________________________________ > > Gainward Nordic Mailinglist > > [email protected] > > > > > _______________________________________________ > Gainward Nordic Mailinglist > [email protected] > Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 det var ikke min, men 1 av de jeg fikk Fra: <[email protected]> Sendt: 28. mai 2004 17:44:20 Til: [email protected] Emne: Auto-response for your message to the "Gainward" mailing list Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Jeg har "bare" fått 29 så langt. Skal bli moro å se hvordan dette ender. Hvis alle sammen sender en reply hver.. Ops, der kom det jaggu seks til Har i alle fall flagget de så de blir filtrert dirkete til trashcan. Kanskje jeg skal sortere de ut og se hvor mange jeg får frem til 6.juni. *EDIT* Noen som skjønner hvorfor hun har en returdato på svensk, og en annen på engelsk? (6.juni og 7.juni) Endret 28. mai 2004 av Mozze Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 der kom det en med forum URL'en gitt :/ Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Fikk plutselig en med "vanlig" innhold, med bilde av skjermkort osv. I bunn av den mailen stod i alle fall følgende: For unsubscriptions please follow these instructions. 1.) Send a mail to [email protected] with the subject unsubscribe address=your email 2.) The list will thereafter send two respondmails on your request. The first one indicating that we have recived your mail; do not answer on this one. The second mail confirms that a unsubscription will take place after you have clicked on the link below; there is no use clicking on the link before reciving the second mail. 3.) This confirms your unsubscription. Har ikke helt trua på at det virker, men man kan jo ha flaks. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 den er gammel men lurer på om denne personen får sparken eller om han er allerede slutt.. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Det er helt utrolig at det ikke har blitt stoppet. Lurer på hvor lenge det får fortsette, allerede fått 41 emailer og det kommer nye hvert tredje minutt eller noe slikt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 har henta godtett mitt jeg nå, dette var faktisk artig... Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Ja de fortsetter og rulle inn, har mistet tellinga her og alle de som prøver og svare da lol Den går jo bare til oss alle. Har postet i forumet deres jeg og, men ikke noe svar enda ser jeg :/ Lenke til kommentar
wamjdi Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Fikk plutselig en med "vanlig" innhold, med bilde av skjermkort osv. I bunn av den mailen stod i alle fall følgende: For unsubscriptions please follow these instructions. 1.) Send a mail to [email protected] with the subject unsubscribe address=your email 2.) The list will thereafter send two respondmails on your request. The first one indicating that we have recived your mail; do not answer on this one. The second mail confirms that a unsubscription will take place after you have clicked on the link below; there is no use clicking on the link before reciving the second mail. 3.) This confirms your unsubscription. Har ikke helt trua på at det virker, men man kan jo ha flaks. Unsubscription request confirmed You have successfully unsubscribed from the Gainward mailing list. You can now visit the list's main information page. Så får vi se om det virkelig virket da - Skal gi en statusrapport om kort tid --- Husk at mail-serveren sikkert er under heftig "press"... tror faktisk det virker (bare veldig stor forsinkelse i systemet) Endret 28. mai 2004 av wamjdi Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Skjekka nettopp min egen mail over 40 nye meldinger Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 dæven trur du ikke at jeg har det artig nå da? hehaeh ler meg nesten skakk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Unsubscription request confirmedYou have successfully unsubscribed from the Gainward mailing list. You can now visit the list's main information page. Så får vi se om det virkelig virket da - Skal gi en statusraport om kort tid Funker dårlig... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 hehe. Tydelig at noen har gjort litt av en brøler Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 tydeligvis, men bare artig alikavell, dette var tøff spam, jeg liker ikke reklame spam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå