Gå til innhold

Post mp3 samples du mener vi bør høre


TAAB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ikke en MP3 riktignok, men Drag City har lagt ut videoen til Joanna Newsoms Sprout and the Bean (enkodingen er ikke den beste, men videoen er meget bra). I tilfelle det var noen som ikke fikk med seg Musikbyråns innslag med den sjarmerende frk. Newsom i kveld, bør musikkvideoen fungere som en god introduksjon (krever en viss toleranse for ukonvensjonell vokal, à la Björk) ;_)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Watchtower "Control and Resistance" fra 1989, link til MP3er.

Jazza tech-thrash metal med heliumsvokal, har inspirert bl.a. Cynic, Death, Atheist, Cryptopsy, Spiral Architect etc.

 

Confessor "Condemned" fra 1991, ingen direkte link p.g.a. flash (skip intro >> Music >> trykk på første albumcover under Demo), spor 2, 3, 6 & 8 er phete.

Tech-doom metal også med heliumsvokal, trommissen liker tydeligvis kontra-rytmer.

 

Falsetto-vokal :woot: (liker man det ikke går man glipp av mye).

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Regner med at det er forholdsvis få av oss på forumet, men for de som er tilbøyelige til å like droner/støy vil jeg opplyse om det lille svenske plateselskapet Fukk God (navnet vil kanskje tiltale bm-kontingenten) som gjør utgivelser tilgjengelige i form av MP3. Av det jeg har hørt så langt liker jeg spesielt en EP av Karl Midholm. Hvis man liker Stars of the Lid, Dead Texan o.l. (med et visst innslag av støy) bør dette falle i smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...