Gå til innhold

X800 PRO ankommet @ komplett.no!!

Kasp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å bruke masse penger på et slikt kort når XT versjonen ikke er så langt unna... Det er nettopp da jeg kunne tenkt meg å bytte ut 9700 Pro kortet mitt ja (som nå har en lang og tro vifteløs tjeneste bak seg).

Skrevet
Hvorfor 14 dager igjen?

Ja hvorfor det?, den skjønte jeg ikke.

14 eksemplar igjen...

Skjønte det nå Zeph, trenger ikke tolk. Grunnen til at jeg og Rafael ble forvirret var at han skrev 14 dager før han redigerte posten sin ;)

Skrevet
Jeg har ikke tenkt å bruke masse penger på et slikt kort når XT versjonen ikke er så langt unna... Det er nettopp da jeg kunne tenkt meg å bytte ut 9700 Pro kortet mitt ja (som nå har en lang og tro vifteløs tjeneste bak seg).

Så du vil ikke bruke masse penger på et sånt kort fordi du vil bruke mere på et annet kort? :D

Jaja, fikk lyst til å bestille et selv. Men etter en liten tenkerunde så tror jeg ikke jeg har bruk for det....enda :)

Skrevet

Venter på Sapphire jeg og, eller kanskje connect3d. Ryggsekk har jeg, selv om den PowerColor ryggsekken så ganske stilig ut ;) Høy geek-faktor å gå med den da!

Skrevet
Ryggsekk har jeg, selv om den PowerColor ryggsekken så ganske stilig ut  Høy geek-faktor å gå med den da!

Jeg hadde ikke våget å gå med den, er ikke akkurat noe sjekketriks :laugh:

Skrevet (endret)

Den er bestilt ja, Utrolig kult at Komplett fikk den før antatte dato (ubekreftet dato) mens Psdata startet på 17 og utsetter vell fortsatt :D:D

Edit: Er det mulig, de holder med å utsette dag for dag enda, det er de eneste som har gjort det slik (har vært innom samtlige webshopper under denne tiden), de andre webshopene som ikke har fått til antatt dato har utsatt igjen med 7 dager feks. Mens ps data har gått opp en + en + en dag siden 17 mai.

Har foresten en egen post om akkurat det trikset ps data kjørte der.

Endret av simalarion
Skrevet
Ryggsekk har jeg, selv om den PowerColor ryggsekken så ganske stilig ut  Høy geek-faktor å gå med den da!

Jeg hadde ikke våget å gå med den, er ikke akkurat noe sjekketriks :laugh:

Så nå kan folk se på ryggsekken man går med at man er en "datanerd" ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...