Gå til innhold

Hell i uhell to the max!


Anbefalte innlegg

Gjett hva jeg akkurat klarte å gjøre.. Jeg klarte å miste en (uåpna) colaboks, så den rulla INN i kabinettet og satte seg i klem mellom lydkortet og hovedkortet! Det peip som faen i høyttalerne, og jeg var ikke sen om å sku av strømmen.

 

Etter å ha samlet meg i et minutt eller så, prøvde jeg å skru på PCen igjen. Forventet at hvertfall lydkortet hadde tatt kvelden, og hovedkortet også. Men utrolig nok ser det ut til at begge deler har overlevd, sitter og hører på musikk mens jeg skriver dette. Skal kjøre no stresstesting litt senere for å se om maskina fortsatt er helt stabil, i tilfelle noen andre komponenter har tatt skade. Men jeg tror det gikk bra!

 

Moralen: ikke løft en kartong med cola ut fra skapet før du har satt på døra på kabinettet! Heldigvis gikk det ikke hull på boksen i fallet, kan tenke meg at det ville vært døden for hele PCen.

 

:D

 

Edit: visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne, håper det går greit at den ligger her i baren..

Endret av Halvsame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vert borti noe lignende selv, jeg skulle måle hvor stor CPU vifta mi var og la ikke merke til at en PSP ledining hang inn i kabinettet (er det PSP de heter til mus og tastatur :hmm: ), så når jeg kom borti den med tommestokken så dyttet jeg den bortpå lydkortet og det ulte følt :D

 

Var heller ikke treig med å slå av maskina :p

 

Heldigvis funker alt enda :wee:

 

Foresten så er denne feilpostet dlx!

Lenke til kommentar

Jeg glemte å skru fast pci-lydkortet... Hadde ingen skrue..

 

Instalerte drivere, og skulle sette i høytalere..

Oisann.. der dyttet jeg litt på ldkortet, og fikk fint skjermbilde.. MASSE blå og hvit prikker..

 

Skrudde av maskina..

Tok ut lydkortet..

Alt fungerte igjen...

 

FLAKS sa severin suveren :yes:

Lenke til kommentar

Må bare få dele min lignende opplevelse:

Skulle ta av Chipset-vifta på mitt :love: NF7 og skulle klemme til for å løsne bak på HK. tok "litt" for hardt i og laksetanga føyk botover en 5-10 sånne streker på HK. Tenkte umiddelbart: "Jaja, enda et NF7 til de evige 3D-Marker". Heldigvis fyrte jeg det opp for å se hvor ødelagt det var, og Guess what? Det var i "Full working order".(Klokka tilogmed litt bedre :green: )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...