Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere klager for mye over Armin, syns han holder seg til mye bra trance foreløpig. Remixen hans av beggin you av cerf m. fler og siste låta av Gaia er jo kongelåter.

armin i seg selv, relativt til de andre som lager liknende musikk nå i dag -kan jeg nok skjønne at armin ikke er så verst. problemet er vel mer at en stor del av de aktive innen denne sjangeren sakte men sikkert har tatt sjangeren så langt av gårde at de er i ferd med å miste kontakten med røttene sine. det er ikke trance lenger -det likner, men det mangler noe vesentlig allikevel.. og det holder jeg Armin ansvarlig for både fordi han som artist har "gått foran", men også fordi han som eier av Armada-imperiet har dratt med seg altfor mange andre produsenter i samme retningen..

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt at de nyere låtene er bedre enn 4 Elements, men de er langt innenfor kategorien trance som mange av dere har klagd på at han prøver å komme ut av.

det er langt innenfor samme kategori som mye annet som også kalles trance, tror jeg heller man bør si. rettere sagt, uplifting trance.. spørsmålet blir om noe av det reelt sett er trance.

Lenke til kommentar

Showet til ASOT500 skal være i fem byer i løpet av fem uker. Det startet i Johannesburg to dager etter ASOT500-showet var. Deretter dro de til Miami. Forrige helg var de i Buenos Aires. Denne helgen feires ASOT500 på "hjemmebane" i Den Bosch i Nederland. Siste 500-show er i Sidney.

I mellomtiden går ASOT som vanlig og da er det naturlig at de har kommet til 503. :)

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

"Leter" etter en låt, dere har sikkert hørt den fantastiske låta M.U.S.E. & DJ San - Dendera, men de har en annen låt som heter fearless distance. Finner ingen lydklipp eller noe lignende noensteds hen. Mulig det er jeg som er dårlig på å søke men om noen hadde låta eller hadde en link til der man kan få hørt låta så setter jeg stor pris på det.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ImvzcLBLut0&feature=related

Lenke til kommentar

titta nettopp litt igjennom det her asot 500 greiene.. må si Paul Oakenfold's sett var en positiv overraskelse..! selvom det tidvis var et par hakk for uplifting for min smak, var det unormalt høy kvalitet over det.. -glimt av gammel storhet..!

 

01. Paul Oakenfold - Tokyo

02. Day Din & Alfredo Garcia - Theory of Mind

03. Day Din - A Place to Be Real

04. Gerry Cueto - Message (PvD Rework)

05. Richard Durand - Dryland (Phynn Remix)

06. DJ's United - Remember Love (Unknown Remix)

07. ID

08. Man With No Name - Floor Essence (Unknown Remix)

09. Anton Firtich pres. AF Project – Something Wrong

10. PPK - Resurection vs. Neelix - Ask The Right Questions (Dirtyloud Remix)

11. Neelix - Expect What

12. Normalize - Run (Day Din Remix)

13. Beat Service feat. Emma Lock - Cut And Run

14. Solarstone – Seven Cities (Unknown Remix)

15. DJ Ton TB - Electronic Malfunction

(kan lastes ned herfra)

 

men kuleste av alt er jo at mye kan tyde på at settet var et lite stunt fra hans side for å gi Armin et lite stikk i siden :p han har tydeligvis fått bakt inn i kontrakten at settet hans måtte spilles rett etter armins sett og så kliner han til med et litt sånn old-school sett som skiller seg markant ut fra alt det andre både i stil, innhold og kvalitet og ved ikke å være det samme armada/egenpromo-mølet som resten av gjengen holdt på med -og mye kan tyde på at Armin ikke var altfor happy med situasjonen, da han saboterer settet med å avbryte 6-7 ganger underveis bare for å fortelle om det sinnsykt bra settet til Gareth Emery som snart skal spilles og ber lytterne om å ikke være bekymret -han bare spille dette settet til Oakie først fordi det står i kontrakta :p

Lenke til kommentar
John Askew

After 3 years I've decided to stop my discover presents radio show. The monthly slot will become a perfecto fluoro show with the legend that is Paul Oakenfold at the controls. Get ready for it fuckers!!

for 4 timer siden via Facebook på mobil

 

...One thing you can ALL be certain of is that Paul Oakenfold is as bored of the commercial trance scene as me but equally as pumped up and excited about the sounds coming up on fluoro

 

...I heard the first 30 mins of a new Paul Oakenfold compilation this week - which Paul is working on as we speak.......This will truly be a monumental album for us lovers of underground trance. Seriously "blown away" doesn't even begin to describe.....

link

 

tror ikke dette helt var det Armada så for seg når de kjøpte Perfecto.... :p

Lenke til kommentar

Solar Stone er i farta igjen også, med nytt Electronic Architecture-album den 25.april.. han skal få det tøft med å matche den første som var et av tidenes beste mix-album imo, men gleder meg uansett..

http://www.youtube.com/watch?v=oq71rV2FXSI&feature=player_embedded#at=72

Flere previews

 

Solar Stone -Big Wheel og Tilt -I Dream (Nick Rowland Remix) er allerede notert.. :p

http://www.youtube.com/watch?v=LZgDYkMCz_Y&feature=watch_response

Endret av Joaaso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...