Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke er det der trance og ikke er jeg enig i påstanden din heller :p synes det er akutt mangel på ny kvalitetsmusikk i trance-sjangeren for tiden -noe som irriterer meg.. :hrm: (selvsagt mye gammelt som er bra, men de sliter ihvertfall ikke jeg med å holde styr på ;) ) så langt i 2010 har jeg bare funnet 11 låter som kan klassifiseres som trance og som har vært av såpass kvalitet at de har funnet veien til min iphone og blitt liggende der, og 4 av dem er faktisk bare nye remixer av eldre låter.. den siste NYE låta som har blitt liggende, er Evgeny Bardyuzha -Changeful World (Airwave Remix).. nå skal det riktinok sies at jeg har en handlekurv på beatport liggende med noen fler som jeg ikke har fått somla meg til å kjøpe enda -men det sier vel også noe om at de ikke akkurat er noe klassikermateriale de heller..

Endret av Joaaso
Lenke til kommentar

Kan si meg enig i at akkurat den låten bekker litt utenfor trance-sjangeren, ja, men fin er den uansett! Ang. vanskeligheten med å holde styr på ting er problemet for min del at det ikke er selve artistene som faller i smak (noen henger såklart igjen), men individuelle låter rundt omkring. Både gamle og nye, kjente og ukjente. Og når jeg igjen kommer over så ufattelige mye bra musikk, da blir det litt vanskelig å holde styr på alt, synes nå jeg ihvertfall. :)

Lenke til kommentar

Indeed. Men ser fram til armin sitt nye studio album - mirage. Gleder meg noe helt sinnsykt til å høre hva armin har skrudd sammen denne gangen.. noen som har noe å legge til angående det? syns full focus var litt daff men det er vel bare min mening..

 

Legger til en låt jeg fant her om dagen, er fra 2000 men still meget god låt.

 

E.N.E.R.G.Y - Desire

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...