Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kirsty Hawkshaw! hun har jeg ikke hørt på siden Just be fra tiesto, og den likte jeg jo ganske godt! :D

Kirsty Hawkshaw er jo den vakreste stemmen, eller ihvertfall sterk konkuranse mot Jes, Julia Thomspon og Justine Suissa.

 

Andrew Bennett feat. Kirsty Hawkshaw - Heaven Sent (Instrumental Mix)

Duderstadt & Kirsty Hawkshaw - Beatitude (Mat Zo Dub/Remix) (Alternativt Marcus Schössow Dub/Remix)

Kirsty Hawkshaw Feat. Tenishia - Outsiders (Jose Amnesia Remix)

Julie Thompson synes jeg er ganske middelmådig -eneste grunnen til at hu har et "navn" er Holden & Thompson -Nothing (93 Returning Mix).. Tiff Lacey begynner jeg også å bli lei av -Hypnotised med Oakenfold var fantastisk (Spesiel Deepsky's Reaktor Mix), men etter det har hun akkurat som Julie Thompson mest blitt brukt til name-dropping for å si det sånn..

 

Forøvrig må man ikke glemme Jan Johnston og lillesøstra Zöe.. Men den flotteste stemmen som noengang har blitt hørt i trance-sjangeren tilhører utvilsomt Sarah McLachlan..

Lenke til kommentar

Kirsty Hawkshaw! hun har jeg ikke hørt på siden Just be fra tiesto, og den likte jeg jo ganske godt! :D

Kirsty Hawkshaw er jo den vakreste stemmen, eller ihvertfall sterk konkuranse mot Jes, Julia Thomspon og Justine Suissa.

 

Andrew Bennett feat. Kirsty Hawkshaw - Heaven Sent (Instrumental Mix)

Duderstadt & Kirsty Hawkshaw - Beatitude (Mat Zo Dub/Remix) (Alternativt Marcus Schössow Dub/Remix)

Kirsty Hawkshaw Feat. Tenishia - Outsiders (Jose Amnesia Remix)

 

 

Liker Jaren også jeg ellers rimelig enig med deg der! :) Må lete litt opp etter just be på winampen nå, fikk litt lyst på en gjenforening! :p

 

Apropos winampen, fant mye fint på A state of trance platene når jeg blar igjennom dem..

 

 

FOR ETT TEMA! aaaaaaah :love:

 

Dash Berlin:

 

http://www.youtube.com/watch?v=icvGAskvEpg

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

Ørjan Nilsen er bare helt fantastisk, får bare mer og mer sansen ettersom jeg hører gjennom låtene hans!

 

Blir stolt av å representere samme flagg som det han gjør!

bare synd han i såpass stor grad også representerer mannen på bildet i videoen.. den mannen trenger alt annet enn mer penger i kassa..

Endret av Joaaso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...