Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til Nederland i slutten av juni, noen som vet om noen events i tidsrommet 25-30, evt. en side med en oversikt over hva som skjer rundt om kring?

Skrevet

Skal til Nederland i slutten av juni, noen som vet om noen events i tidsrommet 25-30, evt. en side med en oversikt over hva som skjer rundt om kring?

Det er ikke blitt annonsert så mye i det tidsrommet enda men det kommer nok etterhvert :thumbup:

http://partyflock.nl/party/day/2008/6/28/ Der kan du se hva som er der foreløpig, så kan du velge dag og slik :)

Skrevet

Uansett er psy- og goatrance så langt fra trance-genrene her i tråden at det ikke passer inn, så du tror du får lage din egen Psy- og Goatrance tråd.

Skrevet
Uansett er psy- og goatrance så langt fra trance-genrene her i tråden at det ikke passer inn, så du tror du får lage din egen Psy- og Goatrance tråd.

Hvis du tenker på full on goa og psy så ja, men det jeg er ute etter er goa og psy som er nærmere uplifting/melodic trance, så derfor håpet jeg på at noen i denne tråden kanskje visste om noe.. :)

Skrevet (endret)

Heatbeat - Spindash

:dribble::dribble:

noe så rått!!

Sean Tyas - The Wednesday Whistle 27.02.2008

kansje det beste settet fra Sean hitill spør du meg, NYDELIG!

Endret av Simkin
Skrevet
Hvis du tenker på full on goa og psy så ja, men det jeg er ute etter er goa og psy som er nærmere uplifting/melodic trance, så derfor håpet jeg på at noen i denne tråden kanskje visste om noe.. :)

Vibrasphere, generelt sett :whistle: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...