Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har fått in Dolby Digital i stua mi nå og spilte Tiesto In Consert fra 2004 og jeg ble skuffa fordi det var ikke noe bass. Bare sånn knash dunking. Akkurat som når du banker på en dør. jeg håper virkelig Elements Of Life som jeg har bestillt er spillt in i Dolby Digital 5.1

Trance handler ikke om bass. Ser man DVDen, skal man få et inblikk hvordan det var den kvelden, og det syns jeg 04 DVDen formidler bra.

 

Om du ikke får chills fra dette klippet, er det noe galt med deg:

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Har både in Concert 2004 og Elements of Life DVDene, og de er helt fantastiske!

 

Lyden er en del bedre på Elements of Life, men man får likevel med den gode live-følelsen fra 2004 dvden.

 

Eneste som plager meg litt er til tider den kjappe klippingen.. men det er vel en del av å prøve å skape litt live feeling:)

 

Noen som har sett den første Tiesto live dvden? Er den noe bra?

Endret av Cheezef
Lenke til kommentar
Har både in Concert 2004 og Elements of Life DVDene, og de er helt fantastiske!

 

Lyden er en del bedre på Elements of Life, men man får likevel med den gode live-følelsen fra 2004 dvden.

 

Eneste som plager meg litt er til tider den kjappe klippingen.. men det er vel en del av å prøve å skape litt live feeling:)

 

Noen som har sett den første Tiesto live dvden? Er den noe bra?

 

Hvis du vil se scene-show, så er den første DVDen fra 03 noe for deg. Låtvalget er sånn helt greit, men som sagt, er scene-showet noe for seg selv. Det tar f.eks helt av når Kane opptrer 'Rain Down On Me' live!

Se filmen hos Youtube

 

 

Vet det står Tiesto på youtube linken.. men er ikke det der Gabriel & Dresden remixen? eller er jeg helt på villspor?

 

Det er korrekt. Riktig tittel er Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dredsen Mix). Låta er fra Nyana, og er derfor mislabeled, sammen med mye annet. Tiësto - Touch Me, Tiësto - Honey og Tiësto - As The Rush Comes er 'populære' på P2P programmer som limewire.

Endret av Dalh
Lenke til kommentar
Hvis du vil se scene-show, så er den første DVDen fra 03 noe for deg. Låtvalget er sånn helt greit, men som sagt, er scene-showet noe for seg selv. Det tar f.eks helt av når Kane opptrer 'Rain Down On Me' live!

 

Utrolig bra, minner veldig om 2004 dvden. Må neste bare ha denne i samlingen og.

Tar meg en tur på cdon når lønningen tikker inn :)

Lenke til kommentar
Tiesto er Hands-Up, Techno og Progressive Chill.

 

---

Dariush & DJ Da feat. Tina - Good Vibration (Remy & Roland Klinkenberg Remix)

 

Cho0on!

Tiësto - Hands-Up?

 

Dette er god Techno:

:D

 

Nei, det der er electro. Ser du noen sammenheng med samplen jeg posta, og Satisfaction utenom en 4/4 takt?. NEI!

 

Dette er god Techno:

:D

Ja, og denne:

http://youtube.com/watch?v=ahVe9xXAJBU

Nei, det der er club-rave :thumbup:

Lenke til kommentar
Mulig den sangen er elektro men har lest i wiki at Benny lager Techno også.

Ja, og det jo være sant og. Mye annet interessant fakta står også på wikipedia, bla. at DJ Mangoo har vært DJ på Ibiza...

 

Dette er god Techno:

:D

 

Trodde Benassi var definisjonen av Tech-House jeg... meeen, så har jeg ikke såå mye peiling på akkurat det punktet:)

 

Nei, Benny Benassi har utviklet en egen stil som (jeg tror) kalles Sfaction. Stilen heller vel mest mot house, men en electro-basslinje. Dette er tech-house.

Endret av Dalh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...