E-wok Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Mike Nichol - Morning Kiss (Original Mix) Konge! ------ Cosmic Gate vs Bolier Coenrad - Analog Ducks (Sam Nick Bootleg) Mark Otten Vs Carrie Skipper-Time Is Serene (Onside Bootleg) Midway Vs Motorcycle - As The Rush Comes To Amazon (XDR Bootleg)
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Derek The Bandit & Beyond Vision VS Zirenz - Moonlight (Original Mix) Derek The Bandit & Beyond Vision VS Zirenz - Moonlight (Oliver Leighs Remix) Derek The Bandit & Beyond Vision VS Zirenz - Moonlight (Beyond Vision Remix) Derek The Bandit & Beyond Vision VS Zirenz - Moonlight (Zirenz Remix) Oliver Leighs og Beyond Vision remixene er glatt de beste, IMHO. (Samples fra trackitdown)
Thunder1 Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Markus Schulz & Gabriel & Dresden - Without You Near Agnelli & Nelson - Everyday 2002 (Alex Gold remix) elsk
DanielvanSand Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 (endret) First State feat. Anita Kelsey - Falling Minner meg egentlig litt om Richard Durand - Slipping Away, både i oppbygning og sånn ellers... Endret 16. juni 2007 av Dalh
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Tranzident & Peter Dubs - Drift (Original Mix) Tranzident & Peter Dubs - Drift (Tranzident Remix) Tranzident & Peter Dubs - Drift (Soliquid Remix) Tranzident & Peter Dubs - Drift (Orange Project Vision) Tranzident & Peter Dubs - Drift (Daniel Kandi & Mark Andréz Rushed Mix) Daniel Kandi & Mark Andréz remixen er skikkelig heftig . Likte også Orange Project remixen! (Samples fra trackitdown) Endret 16. juni 2007 av _crs_ 1
Thhe Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Noen som vet hvordan man får invitasjon til tranceroute.com? Eller en annen torrent-side med mange trance-album Endret 16. juni 2007 av Thhe
Lil-H Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Tviler du har lov til å spørre om slik her Anyways, noen som har hørt det nye "Jes - Disconnect"? Lurer på om det er verdt å skaffe seg. Leste review på trance.nu og det så fett ut. Noen som tør å sammenligne det med et annet album/artist?
Thhe Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Måtte prøve . Er det noen som vet om en norsk nettbutikk som selger sangene til ace da brain over internett/nedlasting? Endret 16. juni 2007 av Thhe
Xtra Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Noen som vet hvordan man får invitasjon til tranceroute.com? Eller en annen torrent-side med mange trance-album 8874448[/snapback] Du må kjenne en annen som har blitt invitet, og så får han kanskje 1 invite som han kan gi vekk til hvem som helst. Mike Nichol - Morning Kiss var herlig
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 For de som likte Morning Kiss, sjekk også ut Mike Nichol - Durado (Original Mix), den er i samme gate...
Wooteman Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 _crs_ har du noen flere sånne sanger , du er drit flink til å finne fette sanger ass er det noen som kan sende meg en liste eller? det syns er bra sanger er fra DJ Dean , Dj Mangoo sånne sanger liker jeg og det _crs_ hadde det var bare RÅ
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 _crs_ har du noen flere sånne sanger , du er drit flink til å finne fette sanger ass er det noen som kan sende meg en liste eller? det syns er bra sanger er fra DJ Dean , Dj Mangoo sånne sanger liker jeg og det _crs_ hadde det var bare RÅ Hvis du blar bakover i tråden finner du mange anbefalinger fra meg som for det meste er samme type trance. Og ellers er det bare å følge med i tråden...
Wooteman Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 _crs_ har du noen flere sånne sanger , du er drit flink til å finne fette sanger ass er det noen som kan sende meg en liste eller? det syns er bra sanger er fra DJ Dean , Dj Mangoo sånne sanger liker jeg og det _crs_ hadde det var bare RÅ Hvis du blar bakover i tråden finner du mange anbefalinger fra meg som for det meste er samme type trance. Og ellers er det bare å følge med i tråden... 8876591[/snapback] yea takker
DanielvanSand Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Hvordan forbinder du DJ Dean og DJ Mangoo (som begge suger noe forferdelig tbh) med Mike Nichol?
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Forhåpentligvis slutter han å høre på slikt og åpner øynene for "bedre" trance.
DanielvanSand Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Eller bare trance generellt. Om DJ Mangoo er trance, er å falle ned et hustak transport... Nick Larson - Avalon Nick Larson - Avalon (Raul Cremona & Fernando Ballesteros Remix) Orginalen er best, men sistnevnte er også brukbar. (Samples fra trackitdown) Endret 16. juni 2007 av Dalh
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Ja du har vel rett... Avalon var alt for tech for meg dog. Her er mer etter min smak: Tragida Presents Simplicity - Take My Hand (Original Mix) Tragida Presents Simplicity - Take My Hand (Azure Sunset Remix) Intet mindre enn episk trance. Tragida rager høyt blant mine favorittprodusere. (Samples fra juno) Endret 16. juni 2007 av _crs_
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Denne fete progressive låten har vært nevnt tidligere i tråden: The Blizzard - Kalopsia (Original Mix) Men det som var overraskende er at jeg fant det er to norske karer, Tore Vatle Jensen og Lars-Christian Nyheim, som står bak! Norsk trance slår til nok en gang! Og skuffer ikke.
_crs_ Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Han ene er vel Zral sant? Jepp, Lars-Christian er ZraL. Sample til Kalopsia finnes her, forresten. Endret 16. juni 2007 av _crs_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå