Gå til innhold

BFV skrur seg av (klikker)


Anbefalte innlegg

Garantert VARME  ;)

cpuen ligger på 40 grader (absolutte max temper er 50 grader).

Er det skjermkortet du tenker på? kan det hjelpe å fjerne shimmen?

Har du prøvd å klokke litt ned for å se om det er forskjell da? Kan være 60 grader i CPU selv om det står 40 grader i Aida og BIOS. Evt. kan det være for liten vcore på CPU. Tror ikke dette skyldes PSU, men kan ikke utelukke den heller, selv om det er en Forton- source. Prøv deg litt frem ;)

Endret av Ben Dover
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei å nei så mange uvitende sjeler der ute! ;)

 

 

BFV har en CTD (crash to desktop) bug. Dette ble værre i 1.01 enn det var opprinnelig. Intreffer som oftest på maps med mobile spawnpunkter. Uavhengig om du bruker dem eller ikke. :mad:

 

Dette problemet har skapt furore i klanmiljøet men er noe som kan skje med alle. Kritisk i klankamper. Har ingenting med datamskina di å gjøre. :love:

 

Dette problemet må vi leve med til 1.1 patchen kommer. EA/DiCE har fått enorme mengder klager pga. CTD feilen og derfor skal visstnok 1.1 patchen være like om hjørnet. :w00t:

Lenke til kommentar
Har du prøvd å klokke litt ned for å se om det er forskjell da? Kan være 60 grader i CPU selv om det står 40 grader i Aida og BIOS. Evt. kan det være for liten vcore på CPU. Tror ikke dette skyldes PSU, men kan ikke utelukke den heller, selv om det er en Forton- source. Prøv deg litt frem  ;)

Har prøvd å kjøpe cpu en på standard, men det hjalp ikke.

Har den nå klokka til 11*200 og har satt opp vcore 2 hakk (1.7v tror jeg).

 

Dette problemet må vi leve med til 1.1 patchen kommer. EA/DiCE har fått enorme mengder klager pga. CTD feilen og derfor skal visstnok 1.1 patchen være like om hjørnet. 

 

Håper den patchen kommer raskt.. Må kanskje mase litt på de :p

Endret av andesam
Lenke til kommentar

Har et par ATI workaround forslag :

 

- Skru av fastwrites i BIOS og sett AGP aperture til 128MB .

 

- Og skru av "large system cache" hvis du har det satt .

1. Right-click "My Computer", velg Properties.

2. "Advanced" tab

3. Klikk "Performance" knapp

4. Endre til "Advanced" tab.

5. Velg Memory Usage = Programs

 

 

 

 

...

Lenke til kommentar
Nei å nei så mange uvitende sjeler der ute! ;)

 

 

BFV har en CTD (crash to desktop) bug. Dette ble værre i 1.01 enn det var opprinnelig. Intreffer som oftest på maps med mobile spawnpunkter. Uavhengig om du bruker dem eller ikke.  :mad:

 

Dette problemet har skapt furore i klanmiljøet men er noe som kan skje med alle. Kritisk i klankamper. Har ingenting med datamskina di å gjøre.  :love:

 

Dette problemet må vi leve med til 1.1 patchen kommer. EA/DiCE har fått enorme mengder klager pga. CTD feilen og derfor skal visstnok 1.1 patchen være like om hjørnet.  :w00t:

Takk skal du ha! Noen med peiling faktisk! :):love:

 

(stemmer alt han sier)

Endret av Croyfer
Lenke til kommentar
Den stygge patchen hjalp ikke jo  Jeg crasher enda jeg(ikke så mye som før, men allikevel  )

 

jeg og! er litt trist nå... :cry: nok en gang har EA skuffet meg :thumbdown:

siste gang jeg støtter dem med og kjøpe et spill! først trøbbel med 1942 og generals, så dette! synd at reklamasjon ikke går... :hrm:

Lenke til kommentar
Etter at jeg har spilt bfv i ca 10-15 min så skrur det seg pluttselig av. jeg blir bare "kasta" tilbake på skrivebordet. Det er ikke porsessoren som er for varm, minnet har jeg testa i memtest86 og det kom ikke noen errors. Har nyeste driver til chipset og skjermkort. Dette skjer både på internett og i single player.

 

Noen som har ide om hva som kan være galt? Ser ikke noen artifarct, men kan det være skjermkortet som er for varmt? Har en zalman heatpipe på, og en hau med vifter i kabinettet. Kan det hjelpe å fjerne shimmen?

 

Se i profilen for spes.

 

På forhond takk for alle svar!

Hadde det samme problemet.

la inn 6.14.10.6430 driveren fra ATI så ble problemet borte.

Lenke til kommentar
jeg og! er litt trist nå... :cry: nok en gang har EA skuffet meg :thumbdown:

siste gang jeg støtter dem med og kjøpe et spill! først trøbbel med 1942 og generals, så dette! synd at reklamasjon ikke går... :hrm:

Nå er EA bare utgiver av spill. Det er andre selskaper som faktisk lager spillene; som svenske Dice med Battlefield- serien. Blir litt som musikkindustrien, kan ikke skyte Virgin records fordi Brittney Spears har en dårlig skive de lanserer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...