Gå til innhold

BFV skrur seg av (klikker)


Anbefalte innlegg

vet ikke om jeg har noe bedre og komme med..

 

men hvilken oppløsing og setting spiller du med ?

bruker du AA/AF i bfv ?

 

spiller selv bfv med ati 9800,spiller i 1024x768 og ingen AA/af på

viktig og ha bra fps og mye ram i slike spill.selv om jeg

bare har 512 brikke,vil jeg annbefale 1024bm for og slippe

at spille kan hakke litt..

 

ellers vil jeg annbefale deg siste cat driverene(cat 4.5-4.6)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er EA bare utgiver av spill. Det er andre selskaper som faktisk lager spillene; som svenske Dice med Battlefield- serien. Blir litt som musikkindustrien, kan ikke skyte Virgin records fordi Brittney Spears har en dårlig skive de lanserer....

 

Men de kontrollerer utgivelsen... Og den kom altfor tidlig siden spillet tydeligvis ikke har vært testet og utprøvd skikkelig, så jeg tror nok EA presset litt på for og få BFV klart en stund før HL2 og DOOM så de ikke sku tape så mye salg. (noe som er forståelig, men veldig irriterende for meg) :mad:

Kunne kansje godtatt hvis BUG'en var av mindre dimensjon, men for meg er spillet totalt ubrukelig på nett.

 

Jeg har f.eks aldri hatt problemer med Blizzard, eller forsåvidt westwood før de ble tatt over av EA :thumbdown:

Lenke til kommentar
Men de kontrollerer utgivelsen... Og den kom altfor tidlig siden spillet tydeligvis ikke har vært testet og utprøvd skikkelig, så jeg tror nok EA presset litt på for og få BFV klart en stund før HL2 og DOOM så de ikke sku tape så mye salg. (noe som er forståelig, men veldig irriterende for meg)  :mad:

Kunne kansje godtatt hvis BUG'en var av mindre dimensjon, men for meg er spillet totalt ubrukelig på nett.

 

Jeg har f.eks aldri hatt problemer med Blizzard, eller forsåvidt westwood før de ble tatt over av EA  :thumbdown:

Ser poenget ditt, men EA vil tjene penger som alle firma.

 

Forstår ikke alle problemene alle har med BFV, hos meg crasher BFV omtrent aldri, og når det crasher, er det som regel 50 grader på datarommet.

 

Gjelder dette både ATI og Nvidia? Jeg har Nvidia (nei jeg disser ikke ATI)

 

En liten digresjon; vel 2,5 milloner kjøpte BF 1942, av disse kjøpte vel 25% (700 000) BFV innen 6-7 uker etter utgivelsen. Men andre ord "usett" Få (om noen) andre spill har solgt så bra bare på forventninger. Dette er penger rett i banken. Jeg hadde gjort som EA. ;)

Lenke til kommentar
Ser poenget ditt, men EA vil tjene penger som alle firma.

 

Forstår ikke alle problemene alle har med BFV, hos meg crasher BFV omtrent aldri, og når det crasher, er det som regel 50 grader på datarommet.

 

Gjelder dette både ATI og Nvidia? Jeg har Nvidia (nei jeg disser ikke ATI)

 

En liten digresjon; vel 2,5 milloner kjøpte BF 1942, av disse kjøpte vel 25% (700 000) BFV innen 6-7 uker etter utgivelsen. Men andre ord "usett" Få (om noen) andre spill har solgt så bra bare på forventninger. Dette er penger rett i banken. Jeg hadde gjort som EA.

 

For meg virker det som d nesten bare er ATI kort...

 

at folk vil tjene penger er jo en kjent sak... Men dette er jo en svindel på linje med worldgames! :scared: (en kødd, satt litt på spissen)

 

EA Har sluppet ut patch 1.02 nå som fikser dette problemet.

 

Vi vet d... og den gjør ikke d.... :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...