Gå til innhold

BFV skrur seg av (klikker)


Anbefalte innlegg

Etter at jeg har spilt bfv i ca 10-15 min så skrur det seg pluttselig av. jeg blir bare "kasta" tilbake på skrivebordet. Det er ikke porsessoren som er for varm, minnet har jeg testa i memtest86 og det kom ikke noen errors. Har nyeste driver til chipset og skjermkort. Dette skjer både på internett og i single player.

 

Noen som har ide om hva som kan være galt? Ser ikke noen artifarct, men kan det være skjermkortet som er for varmt? Har en zalman heatpipe på, og en hau med vifter i kabinettet. Kan det hjelpe å fjerne shimmen?

 

Se i profilen for spes.

 

På forhond takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har akkurat reinstallert dataen, og installert bfv på nytt. Før jeg reinstallerte dataen var problemet ikke så ille, men det var der (det klikka ikke så fort, det var ikke altid det klikka før jeg skrudde det av heller).

Men nå klikker det etter ca 10 min.

Lenke til kommentar
Har du klokket?

ja, kjører en xp 2800+ (barton) på 11*200 (xp3200+).

Hadde tenkt til å prøve å klokke den ned, men jeg har glemt det :blush: .

Men prosessoren er verken for varm, og den er stabil når den gjør andre oppgaver.

 

Men skjermkortet har jeg ikke klokka...

Endret av andesam
Lenke til kommentar

problemet er 1.01 patchen. når man bruker mobile spawn point så dettet man ut til skrivebordet.

 

har skjed med meg mange ganger og med alle vennene mine når vi spiller på nett.

 

typisk ea games og slippe ut en patch som gjør spillet værre :thumbdown:

 

 

 

du kan lese mer om problemet HER

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar
problemet er 1.01 patchen. når man bruker mobile spawn point så dettet man ut til skrivebordet.

 

har skjed med meg mange ganger og med alle vennene mine når vi spiller på nett.

 

typisk ea games og slippe ut en patch som gjør spillet værre :thumbdown:

 

 

 

du kan lese mer om problemet HER

Dreiv å herje litt på BFV med mobile spawnpoints. Det gikk veldig greit for min del.

 

Mange av dere som sliter med dette? Noen sammenheng med ram cpu og grafikkort. ? Har Radeon 9700 512 meg og 2.4 Ghz

 

MazeKing

Lenke til kommentar

det er ikke den nye patchen som skaper problemer hos meg, jeg hadde problemet før jeg patcha spillet.

 

EDIT: har prøvd å kjøre spillet uten klokka prosessor. Men resultatet var akkurat det samme. Noen som har noen flere ideer?

Endret av andesam
Lenke til kommentar

ahhh... godt og se andre med samme problemet ;)

 

har vært plaget med dette problemet lenge og prøvd stort sett alt som er og prøve!

slått av og på stort som alt som har med skjermkorte og gjøre, men ingenting fungerer. Men har ikke testa etter jeg patcha spillet.

 

Får ikke feil-melding i BF:v, men i far-cry får jeg memory couldn't be read ellerno...

 

har du testa far-cry?

Hvilket skjermkort? (tipper 9800pro) :mad:

Lenke til kommentar
ahhh... godt og se andre med samme problemet ;)

 

har vært plaget med dette problemet lenge og prøvd stort sett alt som er og prøve!

slått av og på stort som alt som har med skjermkorte og gjøre, men ingenting fungerer. Men har ikke testa etter jeg patcha spillet.

 

Får ikke feil-melding i BF:v, men i far-cry får jeg memory couldn't be read ellerno...

 

har du testa far-cry?

Hvilket skjermkort? (tipper 9800pro) :mad:

har radeon 9800 pro ja

 

Har dette problemet med en del andre spill også. bla. far cry også. og hitman contracts. Begynner å gå tom for ideer nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...