Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

forum.akam.no "hacker" pcen min?????

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hver gang jeg prøver å komme meg inn på internettsider , itavisen. finn.no mfl blir jeg overført til forum.akam.no???? Hva i alle dager er det som skjer? har aldri brukt akam.no heller. Hjelp :scared:

Akam blir forresten ikke vist skikkelig heller når jeg blir videreført til den

bugsyakam.JPG

Endret av GSM
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor akkurat akam?? :dontgetit:

Jaja. nå forsvinner IE til &¤#&/#¤ ut av min pc i allefall.

Opera here i come.

Skrevet
Opera here i come.

:w00t:

Hadde samme problem med IE engang jeg også, da var det Opera neste. Har forøvrig aldri angret :)

Skrevet
Men hvorfor akkurat akam?? :dontgetit:

Jaja. nå forsvinner IE til &¤#&/#¤ ut av min pc i allefall.

Opera here i come.

Vær gla at det ikke var en pr0nside som ville poppe opp i et sett ;)

Skrevet

Hva annbefaler dere av opera og mozilla eller hva det nå heter?

Sitter å surfer gjennom kazaa nå :p

Skrevet
Hva annbefaler dere av opera og mozilla eller hva det nå heter?

Sitter å surfer gjennom kazaa nå :p

Last ned Opera 7.5 (den siste, det er absolutt anbefalt,....av meg ;)

Link Her (nyeste Opera)

Skrevet
bruker du kazaa BER du om virus da.. kan ikke skylde på IE når du sitter å laster ned virus frivillig :)

100 % enig :thumbup: Kazza brukte jeg i 3 måneder.. da gikk det opp for meg hva jeg drev med (Virus beGone)

Skrevet

Brukte web browser funksjonen i kazaa da IE er føkka og nå slettet ved hjelp av win xplite som du finner her Litepc.

Installerte både Mozilla, firefox og opera jeg. Hva er egentlig forskjellen på Mozilla og firefox?

Skrevet

Hvilken browser man liker er veldig individuelt. Jeg har prøvd det meste (MoZ, Opera, Netscape, div. IE-'utvidelser', osv.), og foretrekker fremdeles helt klart IE.

Skrevet

Opera var fin fint det, men den reklame banneren var litt irriterende. Et rødt blinkende lys og noe styr :hrm: .

Hmmm Spybot Search and destrøy fant jo 100x mer dritt enn ad aware jo.

Skrevet

:laugh:

Hadde samme problem med en eller annen jallaside, norsk fjas... Da var det et rart prog som drev og kjørte i bakgunnen, jeg terminerte porsessen dens... og sletta det hvanåenn det var... Aldri hatt problem siden, vel... ikke samme problem siden... IE er det nok av problemer med, Har opera nå :)

Skrevet

Mozilla: Browser med innebygd mail/news-klient

Firefox: Kun browseren

Bruker Mozilla selv, men jeg tror nok at Opera sikkert er like god (men jeg har alltid brukt Netscape/Mozilla, så det er en vanesak). IE bruker jeg kun når jeg må (på jobben og på et par betting-sider som krever IE). Vet ikke hvor mange ganger jeg har sittet på jobben og forbannet meg over IE, men det begynner å bli en del....

Skrevet
Nettleseren din er hijacket, søk mer på google, jeg skal legge meg nå ;)

Den posten din hjalp jo forferdelig mye.

Prøv et lite søk i Ad-Aware eller et annnet program som fjerner spyware, eventuelt kan du også søke etter virus, som tidligere nevnt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...