Gå til innhold

90-talls musikk


Ferchie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dr. Bombay byttet jo til Dr. MacDoo og sang akkurat samme musikken med ny tekst :!: :p

S.O.S, var det ikke det den andre sangen hans het?

"SOS, the tiger took my family, SOS the tiger took bla bla bla!"

Husker ikke teksten helt nøyaktig, men det var noe slikt, sinnsykt jalla! :!:

Lenke til kommentar

Rednex :D

 

Det svenske bandet som til slutt ble kastet i kasjotten for blotting på en konsert, og dermed forsvant, om jeg ikke tar feil? Hadde jo noen slagere som cotton eye joe og old pop in an oak.

 

 

Guns N' Roses kom vel sent 80 tall, men Use Your Illusion I og II med en rekke udødelige klassikere kom ut på begynnelsen av 90-tallet.

 

Ellers er jo Green Day selvskreven, spesielt med albumet Dookie, en av de mest betydningsfulle albumene på 90 tallet ifølge en rekke rangeringer. De holder fortsatt koken og er ventet med sitt nye album "American Idiot" i september. Det som er så spennende er at de aldri lager samme type album to ganger, og likevel har lykkes hver gang hittil! American Idiot inneholder bla. en punck rock opera på 9min!

 

Metallica har endel udødelige klassikere som Nothing Else Matters - en låt alle synes å like, selv om de ikke liker metallica så godt.

 

Mine tre Favorittband altså.

Lenke til kommentar
pink floyd har jo herjet gjennom alle ti-årene, og er helt overlegne i sin sjanger :w00t:

EDIT:Har funnet ut at Led Zeppelin er i samme sjanger... så eg vil ikke kalle dem overlegne... men veldig gode er de!

Hvis du liker pinkfloyd så anbefaler eg Led Zeppelin!

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...