Gå til innhold

Musikk i russebil...trenger forslag


Anbefalte innlegg

Jeg skal brenne en del musikkcd'r til å ha i en russebil med et litt større anlegg...

Jeg trenger derfor forslag til gode låter med god dyp bass-beat, men er ikke ute etter noe hard tecno/trance....

 

Quote:


Det jeg er ute etter er rett og slett god gammeldags rånemusikk!


 

Siden pop/dance ikke er mitt fagfelt spør jeg derfor hw.no's lesere... Hva slags musikk er bra å ha i russebilen?

 

Mvh Thomas Nilsen

 

[ Denne Melding var redigert av: Zamoht på 2002-04-09 23:04 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sa jeg ikke ville ha noe hard tecno/trance.... men takk for forslag uansett! :smile:

 

Det må vel finnes noen slags "sukkerpop" med god bass som er in for tida? noe ala Pink, Vengaboys ol.... :grin:

 

Jeg vet slik musikk er "harry" men akkurat i russetida er sånt lov.. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Det må vel finnes noen slags "sukkerpop" med god bass som er in for tida? noe ala Pink, Vengaboys ol....
:grin:

Jeg vet slik musikk er "harry" men akkurat i russetida er sånt lov..
:grin:


 

:lol: :lol: Nei,sukkerpop er ikke noe for meg...

Hvorfor ikke surfe innom vg-lista eller noe?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-10 00:16, CIder skrev:

Quote:


Det må vel finnes noen slags "sukkerpop" med god bass som er in for tida? noe ala Pink, Vengaboys ol....
:grin:

Jeg vet slik musikk er "harry" men akkurat i russetida er sånt lov..
:grin:


 

:lol:

:lol: Nei,sukkerpop er ikke noe for meg...

Hvorfor ikke surfe innom vg-lista eller noe?

 

 

Hva ****..erru russ og digger piggtrådmusikk (britney-pop)?! SKAM DEG! Enten så blire punk, rock, eller no med masse bass!

Lenke til kommentar

Listepop... ÆSJ!

 

Nei, slå til med Dimmu Borgir, Vintersorg, In Flames, Borknagar og gjerne litt Kovenant på toppen!

Skal du virkelig ta av så fyrer du opp med Old Mans Child og Children of Bodom!

For et bra nachtspiel er Paradise Lost, Bay Laurel, Amorphis, Katatonia og Ingenting et MUST!

 

Jah, da skulle du ha nok til å kalle deg Black Russ'02! haha...

:grin:

 

- Hilsen en fra Class of 99 -

Lenke til kommentar

jeg har aldri sagt jeg digger slik musikk!! Men slik musikk gjør seg når en skal "råne" som man kaller det på fagspråket!

 

I en russebil skal det være bass... og det i beste diskotekstil! Og man spiller ikke rock, punk, ska, eller norsk musikk på et diskotek...?

 

Slik musikk hører hjemme på de små intime live-utestedene! Eller på store arenaer der folk danser ved å løfte armene og hoppe opp og ned :grin:

 

Hva slags musikk folk liker er en ting.. men hva sags musikk som passer i en russebil er noe annet!

 

Min oppfatning er dunkdunk med fengene rytmer og en fin vokal som refreng...

Noen enige der eller møter jeg bare motstand fra hardbarka rockere og trancere?

 

Siden jeg ikke har så mye peiling på pop-musikk spør jeg bare om noen har noen gode forslag!

Lenke til kommentar

________________________________________________

Jau, heter egentlig: Blade - Techno blood rave song ;D

Har en 80 min. versjon av den..blir lei men pytt pytt!

_________________________________________________

 

 

Låta heter faktisk New Order - Confusion...:smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-10 00:33, noocyte skrev:

Listepop... ÆSJ!


Nei, slå til med Dimmu Borgir, Vintersorg, In Flames, Borknagar og gjerne litt Kovenant på toppen!

Skal du virkelig ta av så fyrer du opp med Old Mans Child og Children of Bodom!

For et bra nachtspiel er Paradise Lost, Bay Laurel, Amorphis, Katatonia og Ingenting et MUST!


Jah, da skulle du ha nok til å kalle deg Black Russ'02! haha...

:grin:

- Hilsen en fra Class of 99 -


 

En med skikkelig musikksmak :=)

Men foreslår "Evereve - Regret" og Alice Cooper - Poison og Stoopid,slår garantert ann i en russebil med bass,gjorde i alle fall det i en russebil med 4*15" basselement

 

[ Denne Melding var redigert av: kosh på 2002-04-10 01:09 ]

Lenke til kommentar

Dere må jo skjønne at dette spørsmålet er ikke hva Zamoht liker personlig. Derimot hva som kan få russejentene i sving :wink:

 

Sett på no Shakira, Anastacia, Destinys Child, Linkin Park, Nelly, Afroman osv. (Dusinmusikk spør du meg) Men må man så må man.

 

Dessuten må du jo ha litt musikk når dere skal deale med jentene litt ut på natten. Kanskje Jewel, Eva Cassidy, Barry white osv hehe.

 

noocyte: Hva slags damer skulle de trekke med din musikk? Tror det ville bli høy svart negllakkfaktor og svarte skinnjakker da :smile: lol

Lenke til kommentar

Quote:


Det må vel finnes noen slags "sukkerpop" med god bass som er in for tida? noe ala Pink, Vengaboys ol....
:grin:


 

Hits for kids? :razz:

 

Quote:


On 2002-04-10 09:57, EivindO skrev:

tja, du kan no prøve no fete rytmer fra Fatboy Slim, Chemical Brothers, eller noe norskt fra feks John Storm n'da Kid?


 

Faktisk et veldig bra forslag! Cheers :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Squeegie på 2002-04-10 10:02 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...