Gå til innhold

Musikk i russebil...trenger forslag


Anbefalte innlegg

Quote:


selters skrev (2002-04-12 12:41):

Quote:


On 2002-04-11 21:37, MortenH skrev:

Alt fra tidlig 90-tall! Dr. Alban og hele smørja, typisk russemusikk... (var hvertfall for noen år siden, hehe)



 

DJ Bobo?

 

slik jeg ser det handler russetida mye om "wwhhhhooohoooo vi er ferdige med 12 års skolegang", dermed gjenspeiler musikken også dette; ta med all slags musikk fra du gikk på barneskolen og til nå som du har minner knyttet til. Det at folk har felles minner skaper alltid god party stemning. Drit kult når mange er enige i at "fy f*** den låta er dritdårlig, men den rocka vi rått til når vi hadde fredags-disco i gymsalen i sjette-klasse." Eller den sommerhitten alle husker fra sommeren før åttende :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blærk, hvordan skal du greie å leve på den musikken som har vært foreslått her fram til sommern? Klarer meg så vidt over et lan med rosa helikopter og ting, men det er ikke mer enn akkurat :smile:

 

Sjøl er jeg en ihugga Dire Straits fan (og lignende), og har vel dårlig med forslag til musikk for deg når du skal ut med russebilen :razz: Neida, men skal du se mer seriøst på saken, finn en side som har lista opp sanger som har vært på sånn samlealbum ting. Er vel absolute music en av dem heter hvis jeg ikke husker så alt for feil, garantert en som er veldig stolt av samlinga si som har lagt ut hvilke sanger som er på hvilke plater et eller annet sted på nettet :wink:

Lenke til kommentar

Technoduck - Duckdance

Toy-Box - The Sailor Song

Jive Bunny And The Master Mixers - Swing The Mood

Cool James & Black Teacher - Dr. Feelgood

A-Teens - Gimme Gimme Gimme

Magic Affair - Omen III

Joan Jet - I Love Rock And Roll

Haddaway - What is love

Stella Getz - Dr. Love

Traci Lords - Control

Torgeir & Kjendisene - Jeg er fyllesjuk i dag

Torgeir & Kjendisene - øl i handa

Alice Cooper - Poison

N.Y.C.C. - Fight For Your Right To Party!! (eller kanskje Beastie Boys sin versjon?)

Bad Religion - 21st Century Digital Boy

Markoolio - Vi Drar Till Fjällen

Markoolio - Millenium 2

Scooter - Back In The U.K.

 

 

fin råne-liste :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-11 05:23, wizkid skrev:

Vil bare informere om at 'theme' sangen fra Blade heter New Order - Confusion (Pump panel remix). Rånemusikk som ikke er trance eller annet nevnt her. HOUSE! Skaff deg noe Bjørn Torske (no) / Bjørn Svin (dk) / Deep Dish (uk) osv. Evntuelt noe happycore for harde utefester =) (tips: søk på anabolic frolic på kazaa/grokster/gnutella)


Photek, Tungtvann, BT, Busta Rhymes og Squarepusher funker bra også.


</useless_info>


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: wizkid på 2002-04-11 05:25 ]</font>


 

Enig her, prøv Bjørn Torske, Squarepusher...spesielt, men råstili feitt og tøft!

Prøv Päronsoda oxo, ikke vær så harry med (rosa hellikopter, jeg spyr når jeg hører den!) :smile:

 

Eivind O.

Lenke til kommentar

Basement Jaxx lager sanger med masse bass i. (red alert er kul)

 

ellers så hadde det vært dritfett med det anlegget dere har, å spille Dimmu Borgir på full guff, mens dere råner rundt. Det ville tatt helt av!

 

Delinquent Habits har knallbrae rap sanger, med heftig bass. (nei det er ikke sånn gansta shit rap)

 

Skaff deg Delinquent Habits - Return of The Tres ! kongesang!

Lenke til kommentar

Jeg sier bare en sang, som har tatt av på et par LAN jeg har vært på.... og den gjør seg alvorlig i russebil: "Theme - Tøffe kule guttegærne jenter" Den er helt råååå!

 

Andre forslag:

Mora nisse - Volvo 142

Doktor Kosmos - Jag låg med henne i Tjekoslovakien

Röyksopp - diverse plipp blopp....

Håkan Hellström - Trubbel

Postgirobygget - De bonus sangene på Melis ( stygge lille Trine etc.....)

 

Støtter også forslag om Ronny och Ragge.... DET er harry det!

Lenke til kommentar
  • 11 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...