Gå til innhold

KAZAA vs WinMX

fxwz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kazaa er virusene's mekka og fakerenes imperium (morro å laste ned barnefilm og få svensk hardporr isteden..), WinMX er 'grei' til å finne musikk viss du har tid..

riktignok, så går det ann å gjøre noe med Kazaa's viruser, last ned en gratis kopi av Avast! antivirus, registrer deg og få en gratis nøkkel og installer. Avast! har noe som kalles P2P shield, ganske enkelt en spesial modul som har som jobb og scanne og stoppe alt som er virus i 9 forskjellige P2P programmer/varianter :)

personlig så bruker jeg så og si bare Overnet. tar ikke lange tiden før noe nytt blir lansert før det eksisterer på Overnet, samt med hjelp av div sider som indexer lanseringer (så synd at sharereactor er stengt btw) så er man garantert å få det man faktisk ønsker å få ned :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

WinMX funker ihvertfall. Kazza er noe leech crap. Bare vg og dagbladet som bruker det. Bra er det for oss alle andre action-smiley-030.gif

Skrevet (endret)

Hvordan finner man bra DC huber da???

Og er DC multisource?? I disse ADSL tider er det vel umulig å få bra hastigheter?

Endret av XzysteRr
Skrevet (endret)

Dc++ Ruler og hvist man leter etter fålk med Lan tilkoblinger så er det MASSE speed og hente .. spess på litt mindre populærer filer (dvs 2mnd og eldre)

Overnet (edonky emule osv osv) er og veldig bra med god tillgang på nye filer med grei hastighet . spesielt hvist man benytter seg av linke sider som man finner på Google ;)

(trykkbar smily)

Endret av FtZ-
Skrevet
Noen som har en Guide om hvordan bruke DC++ bra? bra HUBER osv?

Hva er det du ikke forstår om DC++? Hvilke huber som er bra og hvilke som er dårlige? Det fins ingen bra og dårlige hub-er. En norsk hub vil aldri kunne konkurere mot de gigantiske svenske hub-ene i gigabytes og brukere, men til gjenngjeld finner du jo muligens norsk material på de norske hub-ene. Når jeg bruker Direct Connect så kobler jeg meg bare opp til de med mest brukere, rundt en 5-6 stk. Skal jeg ha anime kobler jeg meg opp til de største anime hub-ene.

Skrevet (endret)
Dc++ Ruler og hvist man leter etter fålk med Lan  tilkoblinger så er det MASSE speed og  hente .. spess på litt mindre populærer filer (dvs 2mnd og eldre)

Overnet (edonky emule osv osv) er og veldig bra med god tillgang på nye filer med grei hastighet . spesielt hvist man benytter seg av linke sider som man finner på Google ;)

(trykkbar smily)

Det er jeg enig i. Du finner mye fler folk med ledige slots hvis du laster ned en fil som er lansert for noen uker siden eller måneder. :thumbup:

Endret av Overdox
Skrevet
Av de 2 små må det bli kazaa (lite) men blir like tragisk for det om.

Holder meg til BT jeg :wee:

Holder meg til BT jeg også :yes:

Fått nok av Kazaa :thumbdown:

Skrevet

Er det ingen her som bruker IMesh? Jeg får ta i alt jeg vil ha. Eneste problem er å drepe spyware... Uansett: Jeg har prøvd det meste, og IMesh er suveren! :thumbup:

Skrevet

Kazaa er best etter min mening. Man finner alltid det man leter etter, jeg har aldri fått virus derfra og hastigheten er som regel god.

Winmx er treeiigt og litt uoversiktelig.

Dc++ laster man ned fra en bruker om gangen, noe som i 95% av tilfellene betyr at det går sakte. Man må vente på slots også.

Kazaa til vanlig og dc++ på LAN.

Skrevet
kazaa lite uten tvil :yes:

Får alltid tak i det jg trenger når det gjelder : musikk,pogram,filmer osv...

Dc++ SUX

:)

helt enig me dg dc++ suger vilt :lol:

Altfor mange crackere og drit.

det som plagte mg mest da jeg prøvde det var all reklamen.

kazaa lite 4 ever :w00t:

Skrevet

winmx er ihvertfall ikke uoversiktlig...kazaa er som sagt et virus helvete. winmx er enkelt å bruke...men duger ikke til stort mer en sanger og bilder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...