Gå til innhold

Half life, Kva er bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha nostalgi basillen? har du aldri lest boka om murphys og andre lover?

"Nostalgi er bare å innse at det var gamle dager som var best!!!"

uh, yes? This is exactly what I'm saying. Folk som aldri har spilt Half-life før vil ikke synes det er noe spesielt nå.

Ang FPS spill som er bedre, ca ingen. De eneste FPS spillene som er bedre HL er multiplayer spillene. Jeg har runda farcry, chrome, unreal 1/2 og en hel haug andre spill og må si at jeg enda ikke har sitti med hjertet i halsen slik jeg gjorde når jeg måtte finne Fuel, oxy, og (huskerikke) for å drepe et monster med store armer i hl!!!

Bedre spill? Undying, NOLF2, TRON2.0(her er jeg ihvertfall bitt av nostalgi basillen) Jedi Knight, AvP(1&2) for å være det mest nerve pirrende noensinne, for å nevne noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
no er det mange spel som kan målast seg opp mot det slik som Stalker, Far Cry og Doom 3.

Dette er ikke sant. Vi vet ikke hva som kan måle seg opp mot hva, annet enn at Far Cry var et overraskende godt spill. Resten er antagelser.

det var ikkje eg som sa dette, så eg skjønnar ikkje kvifor du rettar kritikk mot meg for det. dessutan så veit vi meir om stalker ein det vi veit om hl2, dermed kan vi trekke ein konklusjon om at stalker vert eit bra spel. ein sånn konklusjon er det derimot for tidleg å trekke om hl2.

Og det er ganske kjedelig. Sjekke tomme hus?, hvorfor det? det er jo ingen der  :laugh:

men tenk kor skummelt det vert når heile spelet kjem og det plutsleg er nokon i det forlatte huset.

Synd du ikke har prøvd den for da ville du skjønt hva jeg prater om.

oppfordrer du meg til å laste ned ein ulovleg alpha? og basere uttalesane mine på den? eg hadde trudd at du veit betre, ein alpha kan ikkje samanliknast med den ferdige versjonen.

Det finnes sikkert flere "freaks" som på død og liv NEKTER å like HL serien fordi "alle andre liker det".

no skal det vere sagt at eg har spelt igjennom hl, men eg vart aldri fasinert/imponert av det. og når hl2 bare skal vere meir av det same, så ser eg ikkje kva eg skal like med det.

Men det skal sies at det virker for meg unødvendig av ttt å poste en slik "hva er bra med HL2" thread når han ikke er interessert i å høre på argumenter og åpenbart har "bestemt" seg for å ikke like det.

som sagt så var det ikkje eg som posta denne tråden. og eg har ikkje "bestemt" meg for å ikkje like det. men med tanke på at eg ikkje likte orginalen og ikkje ser noko særleg revlosjunerande med hl2, så kvifor skulle eg ha interesse for å kjøpe det?

NB. Fikk jeg lov å ta med farmors boller?
tviler du på bakekunnskapane mine? no som eg har jobba hardt med å lage boller til deg. eg har til og med putta noko ekstra inni bollane dine (seier ordet sannheitsserum deg noko :devil: )

det kan godt hende at hl2 vert eit bra spel, men poenget er at det ikkje er eit spel som interesserer meg. med tanke på at eg ikkje likte hl så er det vel ikkje så rart at eg ikkje gleder meg til hl2. eg ser heller ikkje kva som skal vere så revlosjonerande med det. det er jo tross alt mange andre spel som lover å innehalde alt (+ meir) det som hl2 skal ha. og det er kun løfter foreløbig.

Skrevet

Kansje jeg driter meg ut, har ike lest emnet. icon11.gif

Du vet, år Half-Life kom ut, var det jo også grafikken det var nøye på. Grunnen til at det er bra, er det vel at det er spennende. Noen som synes Half-Life er kjedelig?!

Skrevet
snakker du om 1`ern eller 2èrn ?

Half-life er freeware det nå

dvs lovlig og laste ned

Vil det si at du får cdkey også?

Skrevet (endret)

Eit spørsmål til ttt.

Spelte du Half Life når det kom ut i 1998 eller spelte du det fleire år seinare?

Det blir litt løge viss du har spelt det lenge etter det vart lansert, dvs at spela har utvikla seg masse sidan Half Life kom ut. Då kan ikkje Half Life målast opp med dei spela som er gitt ut seinare, og du vil ikkje synast at spelet er så bra som det var når det vart gitt ut.

Edit: noko er laggt til...

Endret av Zernick
Skrevet
no er det mange spel som kan målast seg opp mot det slik som Stalker, Far Cry og Doom 3.

det var ikkje eg som sa dette, så eg skjønnar ikkje kvifor du rettar kritikk mot meg for det.

Sant, det var en glipp. Redigerte så det ble riktig.

dessutan så veit vi meir om stalker ein det vi veit om hl2, dermed kan vi trekke ein konklusjon om at stalker vert eit bra spel. ein sånn konklusjon er det derimot for tidleg å trekke om hl2.

Hø? Vet vi mer om S.T.A.L.K.E.R. enn om HL2? Da må jeg ha fulgt dårlig med. For meg virker det som hypen rundt HL2 har vært enda heftigere enn den rundt S.T.A.L.K.E.R.

Videre er det, som sagt, umulig å trekke en konklusjon om S.T.A.L.K.E.R.s kvalitet så lenge vi ikke har spilt spillet.

Vil det si at du får cdkey også?

Nei.

Skrevet
Videre er det, som sagt, umulig å trekke en konklusjon om S.T.A.L.K.E.R.s kvalitet så lenge vi ikke har spilt spillet.

Det same kan me sei om Half Life 2.

Skrevet (endret)
Sant, det var en glipp. Redigerte så det ble riktig.

takk for det

Hø? Vet vi mer om S.T.A.L.K.E.R. enn om HL2? Da må jeg ha fulgt dårlig med. For meg virker det som hypen rundt HL2 har vært enda heftigere enn den rundt S.T.A.L.K.E.R.

det var ikkje kva spel som var mest "hypa" det var snakk om, det var det spelet det var mest informasjon tilgjengeleg om, og det er så vidt eg veit stalker. det er f.eks mange previews tilgjengelege (og fleire av dei er svært gamle) i tillegg til mange artikkler, reportasjer++ så det virker som du har fulgt dårleg med :p

og når det gjelder kvaliteten så kan vi ikkje seie noko om den før det ferdige spelet er lansert (det same gjelder og for hl2, sjølv om virker som nesten ingen veit det) men du kan få eit vist inntrykk av å lese f.eks nokon previews. alle som eg har lest (og det er mange) har vært svært positive, dermed kan det tolkast sånn at stalker er eit bra spel.

Go ttt!

takker for det :D

han har nok ikkje glemt deg Zernick. stå på ;)

Endret av ttt
Skrevet

Dette er nå blitt poengtert flere ganger, hvorfor poengterer du det igjen? Det har da ingenting med saken å gjøre.

Skrevet

Dette er nå blitt poengtert flere ganger, hvorfor poengterer du det igjen? Det har da ingenting med saken å gjøre.

Vil berre forsikre meg om at folk ikkje begynnar og misslika Stalker alt.

Skrevet
ttt du er litt for Stalker fanboy til å være i et HL forum :laugh:

Kvifor han er her?

Jo det er fordi denne topicen har forandra seg til å bli litt off-topic og me begynnar og diskutere kva som kjem til å bli best av stalker og Half Life 2

Skrevet
det var ikkje kva spel som var mest "hypa" det var snakk om, det var det spelet det var mest informasjon tilgjengeleg om, og det er så vidt eg veit stalker. det er f.eks mange previews tilgjengelege (og fleire av dei er svært gamle) i tillegg til mange artikkler, reportasjer++ så det virker som du har fulgt dårleg med :p

Av ren nysgjerrighet kikket jeg litt inn på dette. GameRankings, som vel må sies å gi en temmelig god oversikt over dekningen av spilltitlene som kommer, har 35 "featured articles" og 33 nyhetsartikler på S.T.A.L.K.E.R., men 65 "featured articles" og 103 nyhetsartikler på Half-Life 2. Med andre ord er det ikke helt urimelig å sette spørsmålstegn ved din påstand om at det er det er mest informasjon tilgjengeleg om S.T.A.L.K.E.R.?

Skrevet

Tror det kan være litt vanskelig for noen å forstå hva som fasinerer med HL med mindre de spilte det kort tid etter det kom ut. Jeg spilte det tidlig og ble hekta av følgende grunner:

1. Er veldig interessert i vitenskap og teknologi og da blir settingen på et forskningslaboratorium ganske interessant.

2. Våpene var ting som fantes (de tidlige ihvertfall). Andre spill (Doom, Quake, Duke Nukem) hadde fantasivåpen som jeg ikke likte spesielt godt.

3. Marines som kunne angripe deg på en tilsynelatende intelligent og samordnet måte var helt nytt for meg.

4. Spillet er 'realistisk' i forhold til mange andre FPS, men uten at det går ut over spillegleden.

CS oppdaget jeg langt senere og er stort sett det eneste jeg spiller på multiplayer. Skulle gjerne forsøkt noe annet, men er fornøyd sålangt.

Etter HL er det kommet mange andre gode FPS-spill. Mange har etter min mening blitt inspirert av HL. Så jeg gleder meg veldig til HL2 etter hva Valve har gjort for spillverdenen.

Skrevet (endret)
Av ren nysgjerrighet kikket jeg litt inn på dette. GameRankings, som vel må sies å gi en temmelig god oversikt over dekningen av spilltitlene som kommer, har 35 "featured articles" og 33 nyhetsartikler på S.T.A.L.K.E.R., men 65 "featured articles" og 103 nyhetsartikler på Half-Life 2. Med andre ord er det ikke helt urimelig å sette spørsmålstegn ved din påstand om at det er det er mest informasjon tilgjengeleg om S.T.A.L.K.E.R.?

no er det ikkje antall nyheter, artiklar osv. eg snakkar om, men mengda med informasjon. grunnen til at det er så mange artiklar om hl2, er fordi det har hatt ei mykje større pressedekning (blitt meir hypa) ein det stalker har blitt.

du må sjå på kva artiklane innehelder, ikkje antallet. det kan f.eks godt hende at det er 3 artiklar som sei at eit spel med namn stalker er lansert, medan det med stor sannsynlegheit er 50 tilsvarande artiklar om at hl2 vil kome, dette fordi det er meir hypa. (dette var bare eit døme)

så det er innhaldet og ikkje antallet du må sjå på.

edit: gode poeng kjem ikkje utan skrivefeil :p

Endret av ttt
Skrevet
du må sjå på kva artiklane innehelder, ikkje antallet.

Jeg gjorde det, gjorde du? Jeg lenket jo til alle sniktittene og featurene nettopp for å vise at det er kommet mye informasjon om Half-Life 2. Men du virker ikke som du er interessert i å endre syn? ;)

Skrevet
du må sjå på kva artiklane innehelder, ikkje antallet.

Jeg gjorde det, gjorde du? Jeg lenket jo til alle sniktittene og featurene nettopp for å vise at det er kommet mye informasjon om Half-Life 2. Men du virker ikke som du er interessert i å endre syn? ;)

Eg finner ikkje Stalker på lista hos Game Rankings :blush:

kor,kor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...