Gå til innhold

Hvor stor lagringskapasitet har DU?


Hvor stor lagringskapasitet har du?  

2 330 stemmer

  1. 1. Hvor stor lagringskapasitet har du?

    • < 40 GB
      49
    • [40-80> GB
      88
    • [80-120> GB
      153
    • [120-160> GB
      198
    • [160-200> GB
      187
    • [200-250> GB
      244
    • [250-300> GB
      186
    • [300-400> GB
      324
    • [400-600> GB
      378
    • [600-800> GB
      175
    • [800-1000> GB
      107
    • [1-1,5> TB
      132
    • [1,5-2 TB
      35
    • > 2 TB
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har bare usle 44TB 10k rpm SCSI

TB? Seriøst?

Har nok det ja. Består av ca 600 stk 73GB 10k SCSI disker. Brukes til jobb da.. Men jeg disponerer jo alt dette alene :D

siiiiiiinsykt! :dribble:

 

Jaja. prisen er jo bare usle 1.470.000,- for de diskene om man skulle handlet dem fra komplett.no idag :!: Men sjansene er vel ca store for at man kunne kranglet frem en liten rabatt om man hadde spurt :!:

Lenke til kommentar
Har bare usle 44TB 10k rpm SCSI

TB? Seriøst?

Har nok det ja. Består av ca 600 stk 73GB 10k SCSI disker. Brukes til jobb da.. Men jeg disponerer jo alt dette alene :D

siiiiiiinsykt! :dribble:

 

Jaja. prisen er jo bare usle 1.470.000,- for de diskene om man skulle handlet dem fra komplett.no idag :!: Men sjansene er vel ca store for at man kunne kranglet frem en liten rabatt om man hadde spurt :!:

Hehe. Billig er det ikke nei, men nå bearbeider jeg opp til 2TB med data om dagen. Så da har jeg jo ikke plass til mer enn 2 ukers arbeid :whistle:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har til nå:

 

2 X WD 80 GB

2 X Maxtor 200 GB

1 X Maxtor 250 GB

 

Skulle vel bli sånn cirka 810 GB til sammen... ca 750 "brukbare"

 

Er fordelt cirka slik:

C: 20 GB - OS og installerte programmer osv. 144 MB Ledig

D: 80 GB - Film (Full)

E: 60 GB - Bilder, mindre filer (Full)

F: DVD brenner

G: CD Brenner

H: 200 GB - Musikk (Full)

I: 200 GB - Musikk (Full)

J: 250 GB - Litt musikk, backup av ting noen filmer osv. cirka 70 % brukt

 

Blir vel ikke helt riktig da den "brukbare" plassen på partisjonene er litt mindre enn oppgitt.

 

Samler på alt og sletter aldri.. ;)

Lenke til kommentar
Har bare usle 44TB 10k rpm SCSI jeg da :dribble:

og jeg går faktisk ofte tom for plass :thumbdown:

Hva heter diskene dine a? hva skjer etter Z: ? Kan du legge opp bilde? Hva faen er det du jobber med? Jobber med å laste ned internet?

Det består av IBM Totalstorage DS300 disc packs. 12 stk 73GB Seagate Cheetah 10k i hver disc pack. Hva som skjer etter Z:.... Tror du virkelig man kjører windows på et slikt system. Her er det unix og linux for alle penga :yes:

 

Så benytter vi ibm 3592 tape drives for backup. Disse kan lagre opp til 900GB pr tape.

 

Har ikke noe bilde akkurat nå. Jeg sitter å trykker på min laptop med lusne 60GB harddisk. Jeg kan legge opp et bilde så snart jeg får kommer meg hjem.

 

Du lurer på hva jeg jobber med. Jeg jobber med tolkning av seismic data. På godt norsk kan du si at jeg sitter å leter etter olje og gass :D

Lenke til kommentar
Har bare usle 44TB 10k rpm SCSI jeg da :dribble:

og jeg går faktisk ofte tom for plass :thumbdown:

Hva heter diskene dine a? hva skjer etter Z: ? Kan du legge opp bilde? Hva faen er det du jobber med? Jobber med å laste ned internet?

Det består av IBM Totalstorage DS300 disc packs. 12 stk 73GB Seagate Cheetah 10k i hver disc pack. Hva som skjer etter Z:.... Tror du virkelig man kjører windows på et slikt system. Her er det unix og linux for alle penga :yes:

 

Så benytter vi ibm 3592 tape drives for backup. Disse kan lagre opp til 900GB pr tape.

 

Har ikke noe bilde akkurat nå. Jeg sitter å trykker på min laptop med lusne 60GB harddisk. Jeg kan legge opp et bilde så snart jeg får kommer meg hjem.

 

Du lurer på hva jeg jobber med. Jeg jobber med tolkning av seismic data. På godt norsk kan du si at jeg sitter å leter etter olje og gass :D

*Glede seg til å få se bilder* :yes:

 

Visste ikke at de hadde slike systemer i norge, jeg :p

Lenke til kommentar
Har bare usle 44TB 10k rpm SCSI jeg da :dribble:

og jeg går faktisk ofte tom for plass :thumbdown:

Hva heter diskene dine a? hva skjer etter Z: ? Kan du legge opp bilde? Hva faen er det du jobber med? Jobber med å laste ned internet?

Det består av IBM Totalstorage DS300 disc packs. 12 stk 73GB Seagate Cheetah 10k i hver disc pack. Hva som skjer etter Z:.... Tror du virkelig man kjører windows på et slikt system. Her er det unix og linux for alle penga :yes:

 

Så benytter vi ibm 3592 tape drives for backup. Disse kan lagre opp til 900GB pr tape.

 

Har ikke noe bilde akkurat nå. Jeg sitter å trykker på min laptop med lusne 60GB harddisk. Jeg kan legge opp et bilde så snart jeg får kommer meg hjem.

 

Du lurer på hva jeg jobber med. Jeg jobber med tolkning av seismic data. På godt norsk kan du si at jeg sitter å leter etter olje og gass :D

Hvilke spec har du på maskina?

 

Jeg vil også tolke seismic data! :!: :thumbup:

Endret av Sloth_lien
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...