Gå til innhold

Hva er din holdning til warez

b-real

Hva er din holdning til warez  

139 stemmer

1. 1. Hva er din holdning til warez

• Jeg har 1TB med Spill, filmer og porr.
      83
    • Vet ikke helt, har ikke plass til så mye uansett.
      30
    • Prøver å holde meg unna.
      21
    • Warez er djevelens verk!
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet
Overrasker meg at såpass mange faktisk har 1 TB lagringskapasitet...

Hvorfor det? Disker er jo ikke akkurat veldig dyrt lengre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som foreslo denne tråden har selv litt over 800GB... :blush: med det jeg finner. Ordet slette husker jeg ikke.

Foresten B|real kan du legge til en notis om at ingen må linke til noe...

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Kjøper kun det som er verdt å eie.

Skrevet (endret)

jeg er fattig, så jeg har 142Gb med DivX dvd riper og macgyver :w00t: (hvist det er det warez er)

er sterkt for deling av serier og slikt som sendes på TV, tror ikke jeg har noen lovlige pogram (craket & slikt)

BTW *redigert av MagE etter tips fra MacGyver*

Endret av MagE
Skrevet
Har da warez, men 1 TB?

:roll:

kan nok si det samme

...

Har sikkert over 1TB selvom eg bare har 240gb diskplass. Man brenner jo mye også. Eg valgte da første seff.

Skrevet
jeg er fattig, så jeg har 142Gb med DivX dvd riper og macgyver :w00t: (hvist det er det warez er)

er sterkt for deling av serier og slikt som sendes på TV, tror ikke jeg har noen lovlige pogram (craket & slikt)

BTW ********.org ruler!

et lite tips hvis du ser dette før en moddis, det der burde du ikke skrive. jeg endte opp med 3 ukers ban for å skrive det samme ordet uten .org delt opp i 3 host...

bare ett vennskapelig lite tips! ;)

uansett, er ikke alle som faktisk har 1TB, men likevel så var det ikek noe valg som tilsier 1/2 TB.. ;)

Skrevet (endret)

riktignok, jeg kopierer spill og filmer fra kamerater på LAN og greier men det er kun for 'undervisnings-formål' :p

sletter etthvert som jeg har prøvt og sett, de få spillene jeg faktisk liker kjøper jeg, men i det siste syns jeg det har blitt svært lite nytt, alt går opp igjen og opp igjen i den samme smørja så nye orginale spill har det blitt lite av. :hm:

det jeg faktisk samler på er Anime og Manga. :love: bikker snart 400gb på hd pluss flere hundre plater.. :innocent::whistle:

skulle gjerne ha kjøpt offesielle lanseringer av serier, filmer og blader/bøker men errrm.. man blir fattig på slikt, spesielt når en dvd med normalt to episoder av en serie koster 2-400,- pluss frakt og en serie kan være fra 6 til 300+ episoder lang, normalen ligger på 13 og 26 ep, men uansett, det er veldig mye penger det blir snakk om. :( for å ikke snakke om manga bøkene.. De er Dyre dem.

jeje.. nå har det seg slik at så lenge en serie/film ikke er offesielt lansert i statene med engelsk teksting så er det ffritt vilt og 100% lovlig :evil: dessuten, så er det mange serier som aldri blir lansert i statene ;)

Endret av Prelude
Skrevet
Overrasker meg at såpass mange faktisk har 1 TB lagringskapasitet...

Ja, det overasker meg også.

Foreløpig er det 66 stykker med minst 1TB med warez her! :wow:

Skrevet
Har da warez, men 1 TB?

:roll:

kan nok si det samme

...

Har sikkert over 1TB selvom eg bare har 240gb diskplass. Man brenner jo mye også. Eg valgte da første seff.

Jammen brenner du mye :wow:

Skrevet

Dårlige alternativer! De var lite gjennomtenkt.

skulle vært f.eks:

* Jeg laster kun ned det som jeg ikke hadde kommet til å kjøpe uansett.

* Film-warez er helt greit. de tjener mesteparten på kinointektene uansett. Software betaler en for.

* Warez kun for å teste, og så eventuelt kjøpe.

Skrevet

ITB var vel litt drøyt (finnes det ikke noe i mellom), men det begynner å bli noen GB (rundt 50 tror jeg). Gir meg mange idéer på hva jeg skal kjøpe når jeg drar for å handle underholdning.

Skrevet

Hehe, interessante resultater... Særlig med tanke på alle skinnhellige personene her på forumet som skjeller ut andre med en gang warez blir nevnt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...