Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

exploreren min....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er galt med exploreren min????....den klikker når jeg har 2 eller flere vinduer oppe med forskjellige sider......lastet ned service pack 1 da funket det men d gjør den ikke nå.....

help me!!!!!...please

(irreterende...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva er galt med exploreren min????....den klikker når jeg har 2 eller flere vinduer oppe med forskjellige sider......lastet ned service pack 1 da funket det men d gjør den ikke nå.....

help me!!!!!...please

(irreterende...)

Prøv å forklarer hva som skjer, så kansje du får noe hjelp ;)

Skrevet

okey.....d som skjer er at det bare stopper.......åsså står den bare der og etter en stund så kommer den seg men da lukker den lixom alle vinduene.....har ikke peiling på hva som skjer

Skrevet
Sikker på at det ikke er spriten som gjør deg litt rar? Neida, hehe. Kan det være virus? :roll:

har sjekka det..tror det kan være noe med denne "spy-ware" driten jeg har på maskinen min..

noen som har peiling på hvordan jeg kan få denne dritten vekk fra maskinen min..det er denne "my-search" bar som kommer..den har til og med lagt seg som startside.....

jeg har brukt addaware,ccleaner og noe som heter advanced system cleaner

ikke BRUK SMS SPRÅK!

***pirke pirke***hehe

har for vane det vettu...

Skrevet

Du bør først sjekke at du ikke har blitt infisert av spyware eller lignende dritt. Denne guiden gir en god oversikt over verktøy og metoder for å undersøke og reparere systemet. Hvis dette ikke hjelper, kan du prøve en reparasjon av IE. Hvordan du gjør dette, kan du finne i denne guiden.

ikke BRUK SMS SPRÅK!

Ikke SKRIK, det er uhøflig. Ref. Nettikette:

Det er en god del ting en bør tenke på før en poster på forumet; Ikke bruk kun store bokstaver

Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Bruk av store bokstaver i en hel setning vil nesten garantere at noen kommer med en irritert kommentar. Det er svært irriterende og vanskelig å lese meldinger med bare store bokstaver. Spesielt personer med lese- og skrivevansker vil svært ofte ha store problemer med å lese slik tekst.

En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...