Gå til innhold

hvem har best mp3 spiller? sx1 eller p900?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig tror jeg det er nokså identiske. Ser ingen grunn til at P900 skal være bedre enn SX1 eller omvendt. Regner med at de begge bruker nokså samme teknologi, og har samme spesifikasjoner.

Begge telefonene kan innstalere 3. parts programvare til avspilling, så tipper det er ganske likt.

 

Dere som mener at den ene er bedre enn den andre. Si hvilket grunnlag du har for å si det, og forklar hva som gjør den ene bedre. Å si at den ene er best uten å begrunne noe passer best for småunger som krangler om hvem som har sterkest far.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
SX1 har vel støtte for større minnebrikke? og minnebrikkene er billigere. det burde jo gjøre SX1 til en vinner.

Har vel ingenting med om hvor god mp3 spilleren er? Da er du inne på hvilken telefon som er best....

Minnebrikken har alt å si når det er mp3-spilleren det er snakk om. SX1 kan ha fire ganger så mye musikk på mobilen enn P900.. det sier sitt, synes ihvertfall jeg..

Lenke til kommentar
SX1 har vel støtte for større minnebrikke? og minnebrikkene er billigere. det burde jo gjøre SX1 til en vinner.

Har vel ingenting med om hvor god mp3 spilleren er? Da er du inne på hvilken telefon som er best....

en god MP3 spiller må ha mye minne, sånn er det bare.. man kan gå inn på "hvem som spiller mp3`ene best" eller "hvem som har best lydkvalitet" men alt i alt så har minne en god del å si..

Lenke til kommentar
Det som er digg med p900's mp3 spiller er at du kan spole uten 3 parts programvare.

 

En ting med SX1 og minne. Hvor raskt tror du egentlig telefonen går med 512mb MP3? Da vil den gå rimelig tregt i svingene.

Du kan spole uten 3 parts programvare på SX1 ogsaa.

 

Har selv ikke testet 512Mb minnekort, men det skal visst fungere godt. 256MB har jeg selv, og det er iallfall ikke noe som helst problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...