Gå til innhold

Kabinettvifte som ikke blåser ++


GOMP

Anbefalte innlegg

Jeg har dette kabinettet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113460&cks=PRL . Jeg har 2 Enermax 80x80 kabinettvifter bak som blåser ut, og 1 vifte framme som skal suge luft inn i kabinettet. Problemet mitt er at viften framme blåser utrolig svakt i forhold til de bak, uansett RPM. Virker som om viften ikke får tilgang på luft utenfra eller no. Noen som har hatt samme problem eller vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette?

 

Jeg har et PC 9800Pro som er flashet til 9800XT. Jeg merker at skjermkortet er en del varmere en det var før flashingen (og klokkingen). Jeg har orginal vifte.

 

Noen som kan anbefale en heatpipe eller en god kjøling til skjermkortet mitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OMFG... er det løye det ikke blåser når det ligger et teppe av støv og hår i luftehullene? Bra observert av meg =) Det hjelper å finne frem lommelykten! Så kommer spørsmålet... Hvordan få av frontdekselet? Rensetid... :yes:

Lenke til kommentar
Vanskelig for å forstå ting du eller?

Kansje jeg har er problem med å forstå ord jeg aldri hører eller ser.

 

 

Løye høres mer ut som lyve, enn "er det rart" spør du meg.

 

Det er jo fint at vi skriver norsk!

Jammen utifra sammenhengen ordet sto i skjønte jeg hvertfall hva det betydde..

 

Det burde du også ha gjort ;)

Lenke til kommentar

når du skal av med frontdekselet så må du først ta av øvre del, det er 2 slike tinger du kan klemme inn på sidene..

 

å når du har fått av den, så er det 2 slike plastdingser som du skal bare presse nedover..

helt til dekselet detter av ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...