Gå til innhold

Hvilken mus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vel postet feil? Jeg vet ikke, men jeg spiller "litt" cs så jeg lurer på hvilken mus jeg skal velge.

takker for svar, med link...

MVH

Sink

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tjaaa kommer litt ann på.

MX500 skal vist være en bra alternativ till I3.0

den nye 510 skal vist være optimalisert for gaming

Skrevet

Musa heter intelli mouse 4.0 , aimbot er bare hva de kaller bundelen , du blir nok fornøyd med den og steelpad'en men ville selv heller ha valgt 3.0

Skrevet (endret)
For all del kjøp MS Intelli 3.0 hvis den enda er å oppdrive.. beste musa ever!  :thumbup:

Enig der ja, den og Steelpad 4S så eier du alt og alle! :>

MS IE 4.0 la jeg i skrive bords skuffa mi den..... :p

Endret av Freestyler^
Skrevet

Sitter med en IE3.0+skatez og func 1030-musematte. Kunne aldri ha vært mere fornøyd. Men, men evig smakssak. Finnes ingen fasit her.

Skrevet (endret)

Mornings. Jeg bruker mx500, and I'm proud of it...! :p Anyway så holder jeg meg ikke oppdatert på musefronten, så det jeg lurer på er: Hvor godt ligger mx500 an når det gjelder presisjon, raskhet etc. ? Er den framleis "top of the pop" (som i "gamle dager"), som jeg btw ikke tror den er? :w00t:

Endret av Mr. Jenssen
Skrevet

MX 500 var nå raskest. Og tror den fortsatt er eller så er mx 900 den raskeste (vet den er trådløs, men den bruker jo bluetooth). Men hvis du absoulut skal spille CS (som da er et klekkelig trasig spill) bør du da velge mx 510 :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...