Gå til innhold

2 nye fisker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte ikke den første, numero 2 derimot syns jeg var diggedigg :thumbs: , dersom du kunne lage en mouseover som viste en linkbeskrivelse e.l. i det grå feltet som nå står tomt over de rundemenyknappene så hadde det vøri toppers, i mine øyne, den siden er sånn typisk design som jeg blir en smule sjalu på , siden jeg ikke klarer komme på så gode ideèr selv. :no:

Lenke til kommentar

Har bare et ord å si: N Y D E L I G! :D

 

Må være de beste fiskene som har blitt posta på forumet på LENGE.

 

På den mørke har du virkelig fått til grunge-looken, men jeg ville satsa på å bygge videre på den lyse.

Den var sa.gif smooth at man skulle trodd den var tatt utifra en template-store!

 

Hvis du ikke har planer om å bruke den selv kan du nok tjene noen kroner ved å selge den ;)

 

good.gif

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingene, jeg vet ikke om jeg skal bruke dem... skulle gjerne solgt dem, men finner aldri noen som vil kjøpe...

Og litt ekstra info:

- Den grønne skal inneholde flash, så mouseover på iconene blir nok litt fancy over i det grå feltet.

- Logoen på den mørke siden er kun et eksempel... (så dårlig fantasi at jeg lager en så uorginal logo har jeg ikke altså :p)

Lenke til kommentar
Har bare et ord å si: N Y D E L I G! :D

 

Må være de beste fiskene som har blitt posta på forumet på LENGE.

 

På den mørke har du virkelig fått til grunge-looken, men jeg ville satsa på å bygge videre på den lyse.

Den var sa.gif smooth at man skulle trodd den var tatt utifra en template-store!

 

Hvis du ikke har planer om å bruke den selv kan du nok tjene noen kroner ved å selge den ;)

 

good.gif

var den så smooth at du gadd å lage de bildene ( |_så_| , Good Job ), eller hadde du dem fra før av :) ... I hvertfall en hyggelig tilbakemelding :D

Lenke til kommentar
#1)Begge var tøffe, men nr2 var mest gjennomført.

#2)Dessuten kan jeg se for meg at den blir ganske så fet hvis den blir lagd i flash :)

#1; Nei, og hvertfall ikke hvis man tar med de aspektene jeg nevner ovenfor

#2; Nei. Det er folk som ikke har flash, og noen som har det deaktivert. Problemet med Flash er at det ofte avleder oppmerksomheten fra innholdet.

Lenke til kommentar

Siden blir nok ganske sikkert i flash. (fordi jeg ennå ikke har tatt meg tid til å lære html og css...) Om det blir noe fancy flashgreier på siden så er det ikke så viktig for min del om den tar fokus vekk fra innholdet, siden min blir nok mer en slags showoff for å vise hva jeg kan... så lenge det jeg lager i flash ser bra ut så funger det. Og for de som ikke har flash (eller skrudd av) så mekker jeg kanskje en stilig splash som "advarer" om at det er flash på siden. Teksten på siden er nok ikke så veldig viktig...

Endret av Prowl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...