Gå til innhold

Nintendo er tilbake!


TCi

Anbefalte innlegg

Zelda var en stor positiv overraskelse, men utover det var det ikke spesielt masse å rope hurra for.

 

Til Gamecube er det farlig få titler som er store. MP 2 og et Zelda spill som ingen aner om kommer i år eller neste år.

 

DS maskinen er fortsatt et type "Hva i all videste verden er det Nintendo tenker på?" og personlig er ikke en drøss nye remakes til GBA akkurat noe jeg blir veldig tent på.

 

Nintendo skal ha skryt for et langt bedre show enn i fjor, men bortsett fra Zelda viste de ikke frem en eneste virkelig nyhet.

 

Teknologisk fremstå Sony PSP som vesentlig mer spennende enn DS. Bedre ytelse, langt bedre skjerm og langt flere anvendelsesområder.

 

Samtidig er det underlig at Sony og Nintendo brukte for mye tid på å rose seg selv opp i skyene samt slenge dritt om sine to respektive konkurrenter.

 

Nintendos E3 presentasjon i 1995 fremstår fortsatt som den desidert beste ja.

Jeg såg både Sony og Nintendo sitt show. Sony sitt var ikke noe i forhold. Eneste de viste fram var salgstall og grafer, 90% av det en og en halvtime lange showet.

 

Nintendo derimot..... ja herregud.. beste presentasjonen jeg har sett. Dette er første gangen Nintendo har rakket ned på konkurrentene. Og det gjør de rett i. Gamecube har mange gode tittler å by på! Noen få ble vist på pre showet.

 

Angående DS. Hvordan kan titalls spillutviklere ta feil? DS representerer det neste innen spilling. PSP så fristende ut med det samme, men DS knuste den også.. Som Nintendo sa, ytelse og spesifikasjoner er ikke alt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zelda var en stor positiv overraskelse, men utover det var det ikke spesielt masse å rope hurra for.

 

Til Gamecube er det farlig få titler som er store. MP 2 og et Zelda spill som ingen aner om kommer i år eller neste år.

 

DS maskinen er fortsatt et type "Hva i all videste verden er det Nintendo tenker på?" og personlig er ikke en drøss nye remakes til GBA akkurat noe jeg blir veldig tent på.

 

Nintendo skal ha skryt for et langt bedre show enn i fjor, men bortsett fra Zelda viste de ikke frem en eneste virkelig nyhet.

 

Teknologisk fremstå Sony PSP som vesentlig mer spennende enn DS. Bedre ytelse, langt bedre skjerm og langt flere anvendelsesområder.

 

Samtidig er det underlig at Sony og Nintendo brukte for mye tid på å rose seg selv opp i skyene samt slenge dritt om sine to respektive konkurrenter.

 

Nintendos E3 presentasjon i 1995 fremstår fortsatt som den desidert beste ja.

Ehhh..... Advance Wars GC????

 

Star Fox, Geist, og Metroid Prime 2 med sinnsykt bra grafikk????

 

Dessuten tror jeg det er et par spill som ikke har blitt nevnt ennå, i hysteriet rundt Zelda. Stage Debut, plus det nye spillet til Mario Sunshine regissøren. Sikkert noen andre og. Og så... NINTENDO DS!!!!!!!

 

Og.... Hvorfor snakker du om at Nintendo rakker ned på konkurrentene??? Microsoft hadde jo laget en hel video bare for å drite ut Sony.

Det er stor forskjell på en gag kontra konstant negativ babling. Sony var dog den aller værste i mine øyne.

Lenke til kommentar
Jeg såg både Sony og Nintendo sitt show.

Har du Gamespot Complete eller IGN insider `?

Hvis ikke, hva er "hemligheten" ? ;)

Gamespot :p

Complete eller var det "basic" ?

Det eneste jeg fikk opp da var Dennis Hyack som snakket om MGS:TTS :ermm:

Complete...

Lenke til kommentar
Håper de bare ikke gjør samme feil som med Wind Waker. Ikke det at jeg ikke likte spillet, men mener de har gått for langt vekk fra den opprinelige historien.

Vil ha et Zeldaspill der Zelda faktisk er med...

Må si meg enig med Zyrex her. syntes egentlig Wind Waker skuffa endel sånn iforhold til de eldre Zelda-spillene, bare fordi det ikke hadde noen klassisk feel på det. :)

 

 

edit: leifevirks

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

ahh, gleder meg til det nye Zelda spillet kommer.. da OOT kom i '98 (var iallefall når jeg kjøpte det) var garantert det beste spillet jeg noen gang har spillet.

Ligger ganske høyt på min liste, rundet spillet utalige ganger. Elsker mildt sakt Zelda serien, ser ut som dette blir minst like rått som OOT..

:thumbs: for Miyamoto

Lenke til kommentar
Jess.. håper vi skulle få høre om et nytt Zelda spill :) Dette spillet skal ihvertfall jeg kjøpe. At det ligner litt på OoT gjør ingenting.

Det er bekreftet at det ikke er en "kopi" av OoT, men at det er et helt nytt eventyr. Noen av stedene kan ligne på OoT, men dette tror jeg er bare for mimringens skyld :p

Lenke til kommentar
Nytt zelda. S*T*N så kult. F**N ta. Håper d blir noe av det samme som OOT el The Wind Waker. Jippi!

 

Tror dere det kommer til GameCube el GameCube2. jg tror d siste :)

 

---Gamecube ruler--- :love:

 

:thumbs:

Spillet kommer på GameCube neste år. Våren 2005 mest sannsynlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...