Gå til innhold

Nordiskt Mästerskap i 3DMark2001?


Anbefalte innlegg

Vi på Techsweden.org har planer på att dra igång ett Nordiskt Mästerskap i 3DMark2001. Detta kommer i såna fall ske i Januari/Februari då det är kallt och fint. Det utlovas inga priser än så länge utan till att börja med så är det äran som gäller. Skulle ni på overklokking.no tycka att detta skulle vara något som ni skulle vilja delta i?

 

Vi har tänkt på att ha olika klasser när det gäller kylning så som luft, vatten, extrem eller liknande.

 

Deltagarna kommer vara från Norge, Danmark, Sverige och Finland.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det på techsweden før idag også :)

 

Synes det hørtes litt morsomt ut, kanskje vi endelig får vite hvilken nasjon som har de heftigeste overklokkerene :p

 

Men en tin jeg lurer på i denne sammenhengen; Vil alle være på et sted eller sender dere kun inn resultatene?

Hadde vært litt morsomt med tidsbegrensninger og slikt.

Lenke til kommentar
Hva med å ta en konkurranse der alle kjøper et likt skjermkort. Det var vel noe lignende på forumet til XS.

Alle har da en teoretisk kansje til å vinne.

Eller hva med å ha oppdelt i klasse?

 

R9800 i en klasse

9600 i en annen

5900 i en tredje

5600 i en fjerde..

 

osv...

 

Hva syns noen om det?

 

Kunne jo da blitt litt gjevnere innen klassene. Det kunne også blitt kåret en total vinner, som kanskje kan kåres ut ifra mest prosenthvis økning?

 

Tar gjerne kritikk på forslagene mine :yes:

Lenke til kommentar

Kul att flera är intresserade! :)

 

Klasser kan bli svårt då verifieringen blir svårare men vi tar självklart alla förslag i beaktande och diskuterar igenom dem.

 

Verifireringen kommer antagligen gå ut på filmning av utrustningen och 3DMark-rundan samt bifogande av projekt-fil samt självklart länken till ORB:en.

Lenke til kommentar

Det närmaste vi troligt kommer i olika "klasser" är Kyl-kategorier,inget bestämt, men vi har diskuterat.

 

Ex:

 

Luft

Vatten/TEC

Kompressor

Cascade

Dryice

LN2

 

Som marquzz sa, så gäller givetvis video verifiering, samt Screen på Resultatet, och bifogad fil/Länk

Endret av gabbax
Lenke til kommentar
De tre siste klassene der ville det ikke bli særlig stor deltakelse i... Cascade feks. er det jo bare noen ytterst få i norden som har. Tom Holck, Macci og kanskje et par til.

Si ikke det du :)

Problemet er vel heller om folk er helt ærlig på hvilken kjøling de har brukt.

Lenke til kommentar

Radeon 9800:

 

Luft

Vann

Vapo

Kompressor

Annet extrem kjøling!

 

Radeon 9600:

 

Luft

Vann

Vapo

Kompressor

Annet extrem kjøling!

_______________________________________________

 

Jeg trenger ikke premie for å være med, kommer ikke langt uansett :( ,men det e kult p se hvor jeg ligg blant alle andre 9800 kort!... :thumbup:

 

Flott prosjekt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...