Gå til innhold

OK.NO treff?


Anbefalte innlegg

Det var absolutt hyggelig!

 

Vi må få til flere slike treff. Jeg tror det kan komme mye godt ut av slikt. Om man kanskje tar med blokk og papir og kanskje tegner opp et par idèer, kanskje kommer sammen med maskiner og utstyr for en data- og modde-workshop..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd det da Josten. Du får henge med på neste runde da!

 

Karamba: Jeg synes ideen din om en workshop var veldig bra! Vi må prøve å få til noe sånt, ett eller annet sted.

Har jo et slags verksted på jobben. Kunne jo tatt med meg meg de maskinene jeg har i mekkebua dit, og dratt igang noe der?

Bare som en tanke..

Lenke til kommentar
Det er jo absolutt en idè! Tror ikke jeg kan ta med meg folk til jobben min dessverre..

 

Jeg blir i alle fall med.

Vel, uten å ha undersøkt det, så tror jeg ganske sikkert at jeg har "carte blance" når det gjelder verkstedet mitt på Triaden. Der er det jeg som "regjerer". Såfremt vi rydder opp etter oss, så skal ikke det være noe problem!

Lenke til kommentar

jeg var en av de som hadde BALLER nok til å møte opp.. ble en vannkjølings brainstorm som var meget intressant (og pølser såklart) all honør til skrue som hadde med et par tre eksempler på hvordan det kan gjøres. og til karamba med digital kamera.. (vi få se et par av de bildene får vi ikke?)

 

CandyKing

Lenke til kommentar
QUOTE (tbend @ 09/05/2004 : 18:25)

Er 16, bor attmed Narvik. Kommer ikke til Oslo..... 

 

Men hadde vært artig å fått snakka ut om alt det man ikke kan gjøre med folk som ikke er helt inne på data!..... 

 

 

du bor i bjerkvik eller?

 

Dennis: Ikke diss bjerkvik... hehe..

 

Vet hvem du er.... :devil:

Lenke til kommentar
Gikk rundt st. hanshauen i halv 7 tiden, så n oen som grillet osv langs geitmyrsvn. like ved ""elven", var det dere? Turte liksom ikke gå bort og spørre.... jaja. Måtte kjøpe pils da uuansett :p

vi satt litt lenger opp..

ved siden av en statue av en mann...

 

men jeg har også lyst til å se bilder...

må prøve å få karamba til å legge de ut..

Lenke til kommentar
Skrue: Ble du kjent med noen på treffet da? hvem da (nick) ? /me nysgjerig

Hadde vært morsomt å komme sammen på et Trondheimstreff og samtidig møte likesinnede folk på min egen alder. Har et inntrykk av at få fjortenåringer her i landet egentlig vet særlig mye annet om pc'er enn hva som er av / på bryteren og skjermen jeg, altså.

Lenke til kommentar

Jeg takker også for et meget hyggelig møte! :)

 

Vi var som sagt 6 stykker, bra det, men kunne vert fler.

Når jeg drar 2 mil for å komme er det latskap at ikke flere kom enn oss.

 

Praten gikk rundt alt om pc, og vi fikk lov til å inspisere noen av skrues vannblokker.

Aldersgruppen var meget spredt, uten at det gjorde noe på det sosiale.

Siden jeg kjørte ble det kun min avartarbrus (urge) og ikke en "modde pils".

De som var der: the coolkid, Skrue, Tabaqui, karamba, Fragletrollet og Koffe, hvis jeg ikke tar feil.

 

Jeg kommer gjerne på et nytt møte lenger frem i tid.

 

 

Takker arrangørene!

 

EDIT: Bilder ja! det ble jo tatt noen.

Endret av Koffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...