:---{D Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Skal komfirmere meg om et halvt år.... og da får jeg nok masse gaver! Men alltid før alle julaftener og bursdager klarer jeg aldri å komme på noe å ønkse meg! På komfimasjonen får jeg kanskje dyre ting, og det erkitt kjipt å få dyre ting man ikke trenger!! Så spørsmålet er: Hva i all verden skal jeg ønske meg???
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Spare pengene (Som senere skal brukes til lappen og bil!) Kjøpe ny data Kjøpe moppe Kjøpe ny mobil, mp3 spiller og anlegg
stian-hg Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Spare pengene (Som senere skal brukes til lappen og bil!) Kjøpe ny data Kjøpe moppe Kjøpe ny mobil, mp3 spiller og anlegg
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Det heter Konfirmasjon, ikke komfirmasjon Skulle akkurat til å si det..
PoleCat Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Så spørsmålet er: Hva i all verden skal jeg ønske meg??? Penger.
darkness| Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 skal du konfirmere deg nærmere jul? O_o trodde det var nå konfirmasjonstidene var, jeg
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 skal du konfirmere deg nærmere jul? O_o trodde det var nå konfirmasjonstidene var, jeg Ja, lurte jeg også på
:---{D Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Skrevet 8. mai 2004 Der hvor jeg koNfirmerer meg blir vi koNfirmert på høsten... Noen i klasen min har koNfirmert seg allerede....
endrebjo Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Der hvor jeg koNfirmerer meg blir vi koNfirmert på høsten... Noen i klasen min har koNfirmert seg allerede.... Skal konfirmere meg om nøyaktig to uker ( - noen timer) Ønske seg: -Penger -Mobil (en skikkelig dyr nykommer) -Et råskinn av en pc -MP3-spiller, anlegg og andre rå audio-ting
1234567890qwertyuio Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Penger, det er det nesten alle kommer til å gi uansett.
tadcomp Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Jeg fikk mye penger og et salonggevær Diggbar bursdagsgave (er aktiv hobbyskytter...)
1234567890qwertyuio Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Jeg fikk mye penger og et salonggevær Diggbar bursdagsgave (er aktiv hobbyskytter...) Hadde jeg fått salonggevær til komfen hadde det vært synd på nabokatten. (den sitter oppe hele kvelden å lage lyder)
scoot Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Den nye Derbi GPR 50, om du skal ha 50cc.. Derbi Den ser feeet ut ;P
razh0r Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Har konf i morra jeg Jeg også! Imorgen klokken 3 i Olavshallen i Trondheim! btw, ønsk deg penger Tomat-Ulf, da kan du finne ut hva du skal kjøpe deg senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå