Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

meget pent sålangt.. meget pent..

edit: føl deg beæret! det var post nummer 1000! :fun::confused:

..i have way to much freetime on my hands..

Endret av Demogorgon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har lest gjennom alt nå, (inkludert bensin spam, merkelig, syns jeg ser han mådde over alt jeg :no: )

Uansett, utrolig bra casemod, stilig finnish, gleder meg til å se forsettelsen :thumbup:

Skrevet

takker for tilbakemeldinger, hadde nesten gitt opp hele greie, har ikke gjort noe særlig, bortsett fra å bestille meg en ny cpu blokk osv (mist)

bilder om noen dager!!

\\Sp33D

Skrevet

Kom igjen da... Du har kommet så langt og så gir du opp.... :dontgetit: Du trenger bare å fikse/lage et par ting til å du kan sitte tilbake lent og tenke på hva du har lagd... :yes:

Hvis jeg var deg ville jeg ikke ha gitt opp, tvertimot..

Må si at du gjør det veldig bra, lakken har en fin finish og liker spesielt den matte lakken.. Du har også fin kontrast mellom Hk og kabinett fargen, men du skal vel ikke bruke det Hk der...?

Savner en liten update jeg, eller spørr jeg for tidlig.. Ja, jeg vet at tålmodighet er en dyd!!! :p

Skrevet

valget står vel mellom et lian li av et eller annet slag, med litt exstra utstyr, eller casen fra 3dfxcool hvis jeg skulle hatt nytt kabinett nuh.. (3dfxcool saken skulle seff blitt "lekt" med med dremelen da.. :D

Skrevet

yoeng yangen er jo grunnen til at jeg liker kuber, har altid digga dem!!

Kom en pakke til meg i dag, cpu blokk, tank, acfluidz og slanger....

\\Sp33D

Skrevet
sveise sammen 2 chieftech? :D

får sikkert kjøpt det fra bedrifter som skal bytte ut systemer osv kverna.. :)

tenkte faktisk på det! kjøpe 2 av de minste cheiftec'ene som koster 370kr eller noe :D hadde vært gøy, men har ikke tilgang til sveiseutstyr så tviler på at det blir noe av.. :(

Skrevet
sveise sammen 2 chieftech?  :D

får sikkert kjøpt det fra bedrifter som skal bytte ut systemer osv kverna..  :)

tenkte faktisk på det! kjøpe 2 av de minste cheiftec'ene som koster 370kr eller noe :D hadde vært gøy, men har ikke tilgang til sveiseutstyr så tviler på at det blir noe av.. :(

Sveise?

Popp det fast, eller bruk mange bolter med skive og muttere! :roll:

Skrevet
hadde vært kult med sveisesømm i midten da.. :D eller så bare pusser du den ned, og lakker... blir akkurat som fing fang cu casen! :p

eventuellt sparkel :) gjevne det ut etter du har pussa litt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...